Numai renuntand la o parte din chestiile pe care le faceai, te poti dedica dezvoltarii firmei. Odata cu cresterea numarului de angajati, pozitia ta capata un rol
strategic, delegand zilnic responsabilitati altora. Iata zece supertrucuri pentru
delegarea responsabilitatilor.
1. Fii clar –...
Pretul. Element cheie in procesul decizional al clientului. Cum sa prezinti pretul?
Va
invitam sa urmariti filmarea pentru raspunsul oferit de Alexandru Dinu -
trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a
Adultilor.
Doriti sa deveniti un vanzator mai bun,...
De ce este importanta atitudinea in vanzari? De ce este importanta
atitudinea pozitiva? Va invitam sa urmariti filmarea pentru raspunsurile
la aceste intrebari.
Vino la cel mai interactiv training esential in vanzari - Workshop-ul Excelentei in Vanzari
Totul
despre strategii de...
Ar fi bine sa faci asta. Rivalii lucreaza, la fel ca tine, la dezvoltarea de produse/servicii noi si inovatoare. Nu este placut sa fii luat prin surprindere.
Poti contracara din timp miscarile competitiei, daca ai habar de acestea. Va prezentam 12 modalitati prin care puteti spiona, legal, ce...
A devenit aproape un cliseu, dar niciodata nu a fost repetat suficient de mult:
angajatii sunt cea mai mare investitie pe care o vei face vreodata. Pentru majoritatea
firmelor, statele de plata reprezinta cel mai mare cost lunar. Iata zece cai de a
deveni un sef mai bun.
1. Urechi bune –...
Clientii targetati - Pentru a obtine maximum de profit, este foarte
importanta identificarea si alegerea unei zone comerciale adecvate,
lucru nu tocmai simplu de realizat in cazul unei firme mici sau
mijlocii. Pentru o astfel de companie, limitele pietei sunt mult mai
evidente, mai rigide si...
Performanta activitatilor de vanzare se masoara, de regula, prin volumul
vanzarilor intr-o anumita perioada de timp. Totusi, daca, de exemplu,
un agent de vanzari isi desfasoara activitatea intr-o zona rurala, va fi
nevoit sa-si petreaca o mare parte din timp calatorind si irosind
astfel...
Trebuie sa crezi si sa potrivesti mesajul perfect cu piata ta, daca doresti ca strategia ta de marketing sa vanda.
Din
pacate, sa ai cel mai bun produs sau serviciu din lume este insuficient
pentru a aduce milioane afacerii. De fapt, stii la fel de bine ca sunt
probabil mii de inventii...
Afacerile online sunt in trenduri acum si pare sa fie vorba despre un trend care nu are de gand sa se stinga. Ne indreptam cu pas sigur catre mediul online, in siguranta ca de aici ne vor reveni profiturile necesare in 2012. Sunt idei de afaceri profitabile, cu potential de a se dezvolta in afaceri...
Prima lege vitala a marketingului este Legea LEADERSHIP-ului (in engleza
"It is better to be first than is to be better"), ceea ce se traduce
prin "Creeaza o categorie in care sa fii primul!"
Primul brand in orice
categorie este primul in mintea cumparatorului potential, iar
categoriile...
Cea mai rapida si eficienta modalitate de promovare on-line
Campanii Google AdWords oferite de Fokus Digital Services
BONUS LA INSCRIERE:
Voucher de 60 Euro
Fokus Digital Services este partener certificat Google AdWords
pentru Romania
Promovati-va afacerea prin...
COMUNICAT DE PRESĂ
S-au deschis înscrierile la Bucuresti Business Days!
- Antreprenoriat si management de succes în noua paradigmă economică -
București, 8 noiembrie 2011
Între 29 și 30 noiembrie 2011, în București, la Willbrook Platinum Business...
Niciodata nu ai cum sa preintampini evenimentele neasteptate. Iata zece surprize obisnuite pe care ti le pot face clientii ca sa-ti strice ziua.
1. Livrari pierdute - daca nu-i pui sa semneze de primire si nu pastrezi o copie, nimic nu-i impiedica pe angajatii clientului tau sa sterpeleasca din...
Cu cat afacerea ta este mai mica, cu atat mai important este fiecare angajat pe care il ai. La o companie cu peste 100 de salariati, sansa ca lucrurile sa mearga foarte prost sunt mult mici decat la o firma cu 4 angajati.
Atitudinea angajatilor este totul, spune Jeff Haden, consultant in afaceri...
In urma numeroaselor testari specializate, s-a ajuns la concluzia ca
exista 8 elemente cheie sau VALORI DE MARKETING esentiale care compun
mesajul:
1. Beneficiul Perceput Unic (BPU): o afirmatie simpla care
diferentiaza afacerea ta de cele ale concurentilor in mintea clientilor
si...
Motivatia este importanta si diferentiaza rezultatele, dar acest simplu enunt sau increderea in el nu garanteaza punerea in practica. Si chiar mai putin - ca va fi bine realizata. Cand conduci oameni, gandeste-te o clipa la actualul tau manager - sau la aceia pe care i-ai avut in trecut. Ti-au ramas...
Planul de relatii publice (PR) descrie actiunile care vor fi intreprinse pentru a influenta publicul larg sa inteleaga rolul afacerii si sa o sprijine. Telurile acestui program pot include unele din urmatoarele aspecte:
- Intelegerea impactului pozitiv al afacerii in comunitate;
- Promovarea...
Vino la cel mai interactiv training esential in vanzari
Workhsopul Excelentei in Vanzari
Totul despre strategii de marketing, tehnici de fidelizare, comunicarea in vanzari, tehnici si strategii de manipulare si negociere
8...
Mai in gluma sau mai in serios, cu totii am folosit expresia "hartuire sexuala" pentru a descrie o situatie prin care am trecut noi sau pe care am observat-o la colegii de la locul de munca. Dar ce inseamna cu adevarat hartuirea sexuala la serviciu?
Iata cateva...
Piata tinta ideala este un grup clar identificat de persoane/organizatii care...
1. Au nevoie -- mai exact „vor" -- produsele sau serviciile tale
2. Isi permit sa plateasca pentru produsele sau serviciile tale
Pot fi atinsi usor de eforturile tale de marketing? Va invitam sa urmariti...