BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Francize in Romania - Deschideti un chiosc Rodipet!
Activitatea principala consta in distributia de presa (publicatii locale si nationale, cotidiene si periodice) si produse complementare: produse de birotica si papetarie, cafea (ambalata, precum si prin intermediul unui expresor), tigari, guma de mestecat, racoritoare, snacksuri, reincarcare electornica pentru credite pre-paid si multe altele. Conform caracteristicilor de baza ale sistemului de franciza, produsele continute in oferta precum si preturile acestora sunt stabilite de catre francizor si nu pot modificate decat de catre acesta. Toate produsele sunt distribuite exclusive de francizor si de furnizorii agreati de acesta. Aprovizionarea este realizata zilnic prin intermediul retelei Rodipet de curierat formata din peste 300 autovehicole.
De unde provine castigul?
Venitul dvs. consta intr-un comision de pana la 20% din valoarea totala a vanzarii, comision care va este livrat la sfarsitul lunii. Din suma reprezentata de acest comision, aveti de acoperit urmatoarele cheltuieli lunare: chiria pentru suprafata de aproximativ 5 mp, conexiunea GPRS, energia electrica, salariul vanzatorului, taxa de franciza (149 euro), alte cheltuieli optionale.
Facturarea se va face zilnic concomitent cu livrarea produselor, iar termenul de plata va fi de 7 zile. In fiecare dimineata, cand produsele noi sunt livrate, cele vechi care nu s-au putut vinde vor fi returnate francizorului prin intermediul sistemului de retur.
Cultivarea Ciupercilor Champignon
Pentru a deveni francizat Rodipet trebuie sa:
– detineti o firma (SRL, PFA, AF)
– identificati o locatie intr-o zona cu vad comercial (aflata in proprietate publica sau privata care sa poata fi inchiriata)
– alegeti una din locatiile propuse de Rodipet sau sa detineti o locatie (un spatiu comercial sau un spatiu neamenajat)
– lasati o garantie conform legistlatiei in vigoare in valoare de 10.000 lei sub forma unui CEC sau BO cu data in alb
– furnizati toate documentele necesare semnarii contractului
Mai trebuie sa aveti: certificatul de inmatriculare al companiei (copie), decizia judecatoreasca de infiintare a firmei (copie), statutul sau actul constitutiv al firmei (copie), contractul de inchiriere/proprietate pentru locatia respectiva (copie), autorizatia de constructie a imobilului (daca este cazul). In cazul in care se doreste amplasarea chioscului Rodipet intr-o locatie apartinand domeniului public este foarte important sa se verifice posibilitatea inchirierii acelui spatiu la primaria locala/de sector inaintea formularii cererii de semnare a contractului de franciza.
Chioscul necesar desfasurarii activitatii va este livrat de Rodipet. Acesta are o amprenta la sol de 5 mp, incadrandu-se in categoria constructie temporara, categorie de constructii pentru care nu este necesara autorizatie de constructie. In acest caz este suficienta aprobarea pentru modelul respectiv de chiosc si inchirierea spatiului (din proprietate publica sau privata). Pentru zonele excesiv de aglomerate este disponibila o varianta de chiosc de dimensiuni mai mici. Afisarea produselor se realizeaza pe intreaga fatada precum si pe interiorul usilor utilizand la maximum spatiul disponibil. Design-ul permite utilizarea unei portiuni de cca 60% din spatiul disponibil (vitrina, raftul pentru tigari, vitrina frigorifica, spatiu pentru depozitare; spatiul ramas de 40% este rezervat pentru lucratorul comercial conform reglementarilor in vigoare.
Pentru evitarea oricaror probleme, chioscul vine complet echipat cu un sistem electric propriu complet cu contur individual, prize alimentare, sistem iluminare, cutie cu sigurante, alarma de incendiu si antiefractie conectate in permanent cu sediul firmei si dispeceratul unei companii de paza si protectie
Chioscul este foarte bine izolat termic si fonic, iar sistemele de ventilare si incalzire sporesc confortul vanzatorului. Rafturile au fost special proiectate pentru a permite expunerea unui numar cat mai mare de publicatii, produse complementare precum si amplasarea altor echipamente cum ar fi: expresorul de cafea, vitrina frigorifica, casa de marcat cu cititor cod bare si aparatul de incarcare a creditului pre-paid; spatiile greu accesibile pentru clienti au fost convertite in spatii pentru depozitare pentru diferitele produse
Spatii publicitare
Publicitatea reprezinta mult mai mult decat o simpla sursa de profit, amplasarea corespunzatoare a unui panou luminos va creste semnificativ vizibilitatea punctului de vanzare si, prin urmare, vanzarile acestuia si va asocia puctele respective cu imaginea brandurilor respective. Datorita noilor reglementari privind culoarea obligatorie a chioscurilor (de regula culori neutre, precum gri sau verde inchis), panourile publicitare iluminate reprezinta singura modalitate de evidentiere a unitatii. Panourile luminoase externe precum si panourile interioare de dimensiunea unei coli A3 produc fondurile necesare sustinerii campaniilor de marketing si promovare pe plan national fara costuri suplimentare pentru francizati
Daca dispuneti de o suprafata de 5 mp sau de un spatiu comercial si aveti toate autorizatiile necesare, puteti intra in sistemul de franciza Rodipet, beneficiind de acesta oferta fara costuri initiale si cu o taxa lunara redusa. In cazul in care nu puteti gasi o locatie potrivita in localitatea dorita sau daca pur si simplu timpul dvs. nu va permite sa umblati dupa toate autorizatiile necesare, Rodipet va pune la dispozitie o lista cu locatii din propria retea propuse spre francizare din care puteti alege unul sau mai multe puncte. Datorita faptului ca aceste locatii pot fi activate in decursul catorva zile lucratoare nemaifiind nevoie de alte autorizatii suplimentare, taxa lunara este mai mare si se percepe o taxa de intrare in retea.
Detalii la: www.rodipet.ro
Intra pe o piata cu o cerere fabuloasa! |