Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Discovery si agentiile media din Romania striga impreuna: ACTIUNE !!



Pe 11 iulie, Discovery Romania a lansat prima editie a Competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, invitand agentiile locale de media sa concureze pentru sansa unica de a-si vedea productiile proprii difuzate pe Discovery Channel. 12 agentii media din Romania au acceptat invitatia si se lupta acum pentru premiul cel mare!

Vlad Tudosie, Director de Vanzari Publicitate pentru Romania, a declarat: "Aceasta competitie este conceputa special pentru agentiile de media, deoarece am dorit sa le implicam efectiv in realizarea unui documentar Discovery Channel si sa le aratam care sunt valorile de brand ale acesui post.. Discovery este unul dintre cei mai buni provideri de continut din lume, lider in divertismentul non-fictiune, iar noi dorim sa impartasim in mod activ know-how-ul nostru, aducandu-i pe clienti mai aproape de canal si oferindu-le ocazia de a crea ei insisi continut. Sunt convins ca va fi o experienta captivanta si instructiva pentru toate echipele implicate."

Inainte de a incepe efectiv filmarile, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experti Discovery Networks in cadrul unui workshop special. Astfel, participantii au avut sansa unica sa "absoarba" cate ceva din know-how-ul procesului de realizare a documentarelor, fiind instruiti de Lisa Weinbrenn, Head of Development & Production EMEA in cadrul Discovery Networks EMEA. Echipele au primit indicatii despre cum sa utilizeze camera de filmat si cum sa implementeze valorile Discovery Channel in documentarele lor de scurt-metraj.

Aflati care sunt pasii-cheie pentru a stapani arta gestionarii cu succes a oricarui proiect. Beneficiind de o multitudine de tehnici utile si temeinic testate, cartea - " Managementul proiectelor de succes" - include:

Managementul proiectelor de succes - conceperea si demararea proiectului,


- gestionarea participantilor la proiect,
- gestionarea riscurilor,
- planificarea proiectului,
- lansarea si derularea proiectului,
- incheierea si evaluarea post-proiect.

Apoi, fiecare echipa a avut la dispozitie o saptamana pentru a scrie, regiza si produce un documentar de scurt-metraj, bazat pe urmatoarele principii Discovery: productiile trebuie sa prezinte povesti interesante, intr-o maniera originala, captivanta, fara a distorsiona realitatea. Materialul brut al fiecarei echipe a intrat in acest moment in post-productie, fiind montat de catre profesionisti, pe baza indicatiilor unui membru al echipei.

"Ii incurajam pe participanti sa fie creativi, dar in acelasi timp ne dorim ca povestile lor sa atraga un public larg, sa starneasca emotii si empatie. Filmele trebuie sa dea de gandit publicului, asa cum fac toate programele Discovery Channel" - a adaugat Vlad Tudosie.

Documentarele de scurt-metraj vor fi evaluate de reprezentanti ai Discovery Networks EMEA, Discovery Romania si experti din industria de film locala. Echipele castigatoare vor fi anuntate in luna septembrie, in cadrul Galei de Premiere, fiind recompensate cu camere de filmat digitale. In plus, cele mai bune productii, care intrunesc criteriile Discovery Channel, au sansa de a fi difuzate pe Discovery Channel, in Romania.

Despre Discovery Communications
Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com. In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, disponibile unui numar de 190 milioane de abonati, din 103 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications si a domnului John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.

Sursa: comunicatemedia.ro


Tags: agentii mediaromaniadiscoveryafaceriidei de afaceriafaceri la cheiefrancizapiataplan de afaceribusiness


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Discovery si agentiile media din Romania striga impreuna: ACTIUNE !!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Vrei sa cunosti arta de a face economii? Iata cateva sfaturi bune

de Adela Simonescu
Multi oameni cred ca nu isi permit sa puna bani deoparte. In fapt nu isi permit sa nu puna bani deoparte. Sunt si oameni care cred ca mai au timp,...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top: 15 sfaturi esentiale in 2016

de Adela Simonescu
Cateva sfaturi care sa va ajute sa construiti un 2016 cat mai prosper: 1. Cunoaste-ti valoarea. Evalueaza-ti competentele si contributia la bunul...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Secretul afacerilor de succes. 10 sfaturi esentiale

de Maria Nicutar
Care sunt regulile de care vom tine cont pentru a cladi o afacere de succes?   1. Fa ceea ce iti place pentru ca altfel este complet pierdut....
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top. Gandurile care ne fac sa economisim mai multi bani

de Maria Nicutar
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."