Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Identitatea vizuala a brand-ului: 10 pietre unghiulare



1. Luati-va ragazul de a descoperi ADN-ul brand-ului dvs.! Imaginea, ambalajul reprezinta reflexia acelui "ceva" care scoate in relief produsul/serviciul dvs.. O identitate vizuala autentica va rezona imediat cu audienta.

2. Fiecare element al identitatii vizuale trebuie luat in calcul: sigla, culorile, elementele grafice auxiliare, ...tot!

3. Puneti totul sub microscop. Daca vreunul dintre elementele grafice se dovedeste a fi slab realizat sau lipsit de semnificatie, atunci trebuie pur si simplu sa renuntati la el. Identitatea vizuala reprezinta semnatura brand-ului dvs., prima mana pe care o intindeti viitorului client . Este, deseori, singura sansa pe care o aveti de a atrage atentia acestuia.

4. Imediat ce v-ati construit identitatea vizuala, incepeti sa o folositi. Fiecare aspect al comunicarii
trebuie sa se ingemaneze perfect cu celelalte. De la brosuri si pana la website si reclama televizata, imaginea trebuie sa ramana consistenta! Inainte chiar sa citeasca sau sa auda continutul/comentariul, publicul ar trebui sa poata, imediat, identifica sursa acestuia.

NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 

5. Puterea unei identitati vizuale consta in reactia emotionala pe care o provoaca. "Designer"-ii se concentreaza intotdeauna pe aceasta reactie emotionala atunci cand aleg culorile, schema, formatul si imaginile. NU puteti realiza o legatura cu clientul fara sa aveti de partea dvs. o emotie!

6. Un nume este, in sine, o sigla! Simbolurile grafice au stat la originea branding-ului, reprezentand o unealta de lucru ideala pentru comunitatile cu grad mic spre mediu de alfabetizare. Astazi, simbolurile grafice si cuvintele isi dau mana pentru atingerea aceluiasi obiectiv - crearea unei identitati vizuale aparte. De aceea, trebuie sa aveti in vedere faptul
ca numele va reprezenta intotdeauna cea mai importanta parte a siglei dvs.. Concepeti un "design" pentru numele dvs. si ajustati-l apoi cu simboluri.

7. O data ce identitatea vizuala a brand-ului a fost realizata, urmeaza dezvoltarea unui adevarat "stil". Tipul si marimea caracterelor, culorile si interfata grafica vor deveni toate elemente purtatoare ale acestui stil, asigurand, astfel, consistenta mesajului publicitar.

8. Fiti sincer(a)! O cultura organizationala nu poate fi comunicata printr-o identitate vizuala care prezinta o fatada falsa. Imaginea exterioara trebuie sa reflecte intotdeauna, in afaceri si in viata, realitatea interioara.
Descoperiti acel "ceva" care da unicitatea afacerii dvs. si, apoi, puneti-l in evidenta pe toate caile!

9. Identitatea vizuala are o sfera de cuprindere mai larga decat sigla, website-ul si, in general, ambalajul grafic al mesajului publicitar. Aspectul biroului, instrumentele cu care scrieti, masinile de transport si imbracamintea contribuie de asemenea la construirea identitatii vizuale finale.

10. Respectati-va promisiunile!
Un brand este o promisiune facuta clientului. Spuneti-va povestea si, mai departe, tineti-va cuvantul, astfel incat sfarsitul sa fie unul fericit!


Tags: managementmanagermarketingimagineafacerireclama


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Identitatea vizuala a brand-ului: 10 pietre unghiulare
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

6 idei de afaceri pentru cei cu bani putini!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri va dau tarcoale in 2012 dar nu aveti un capital solid de investitii? Credeti ca detineti abilitati antreprenoriale, abilitati si...
Management si afaceri
Citeste mai departe

16 idei de afaceri pentru cei cu capital mic sau mediu, in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...
Management si afaceri
Citeste mai departe

3 idei de afaceri mici si simple in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri mici si simple sunt unele dintre cele mai cautate oportunitati din care speram sa scoatem profit. Nu ne lasam dusi de nas de tepe...
Management si afaceri
Citeste mai departe

6 afaceri la cheie pentru romanii cu capital mic, in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Iata 6 afaceri la cheie pentru romanii cu capital mic, in 2012: 1. Confectionarea de decoratiuni si ornamente pentru Craciun - afaceri...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."