Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Servicii de ingrijire si supraveghere a copiilor



OnTime este o agentie care recruteaza si plaseaza personal pentru servicii de babysitting, oldsitting si menaj. Dana Banica, partener in firma, spune ca ideea afacerii ii apartine asociatului ei, care la un moment dat s-a confruntat cu o mica problema: avand un copil mic, a fost nevoit sa caute o persoana care sa aiba grija de micut si s-a interesat daca exista pe piata firme care ofera servicii de intermediere pentru angajarea de personal specializat in babysitting.

 Rezultatele cautarilor nu l-au multumit - de regula intalnea anunturi la mica publicitate, in genul „Persoana serioasa ofer servicii de ingrijire copii sau batrani", dar aceasta solutie nu-i inspira prea multa incredere. S-a gandit asadar ca deschiderea unei agentii specializate in acest gen de servicii ar fi o buna oportunitate de afaceri. Cum nu putea sa se ocupe singur de noua activitate (avand si o alta afacere in derulare), s-a asociat cu Dana. Experienta ei in domeniul recrutarii si plasarii de personal a fost importanta, pentru ca, de fapt, asta e afacerea: o recrutare de personal.

Nimic nu este mai important pentru un copil decat joaca, din zi si pana-n noapte! Transforma aceasta placere a copiilor, intr-o super afacere pentru tine! Centru de joaca pentru copii...si castigi bani "in joaca"! Click aici!

Firma a luat fiinta in august 2003, cu patru angajati. Fiind constienti ca in acest gen de activitate este foarte importanta imaginea pe care o transmiti atat clientilor care solicita un babysitter, cat si colaboratorilor, Dana Banica si asociatul ei au decis ca nu trebuie sa faca nici un fel de economie in ceea ce priveste cheltuielile necesare pentru demararea afacerii.

Au inchiriat un apartament cu suprafata de 60 mp situat chiar in centrul Bucurestiului, care era in mare parte amenajat (gresie, faianta), apoi au adus imbunatatirile necesare (zugravit, tocarie noua) si au achizitionat mobilier. In acest fel, chiar daca suma investita a fost mai mare, s-a putut construi imaginea unei firme serioase, profesioniste, capabile sa transmita un sentiment de incredere clientilor. Ca dotari, au pornit cu minimul necesar pentru lansarea unei afaceri de acest gen: birou, computer conectat la Internet, fax. (Chiar daca nu este obligatoriu ca biroul sa fie situat intr-o zona centrala, ar fi bine ca el sa nu se afle totusi prea departe de centru. O distanta lunga pana la sediul firmei, in conditiile unui oras in care circulatia se desfasoara cu dificultate, cum este Bucurestiul, poate fi un motiv destul de solid pentru unii clienti sa renunte la a mai apela la serviciile agentiei.)

NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 

Pasul urmator a fost inceperea construirii unei baze de date proprii, cu colaboratori care urmau sa fie prezentati clientilor. Pentru selectarea lor, firma a dat anunturi, a folosit metode directe de cautare - in bazele de date sau prin contact direct. Avand in vedere ca pentru postul de babysitter este necesar un anumit profil, au fost stabilite criterii de selectie, obligatorii pentru cei care vor sa indeplineasca acest job. Interviul are loc la sediul firmei, cu un psiholog care evalueaza fiecare solicitant in parte, iar investigarea se bazeaza pe teste aprobate de Ministerul Sanatatii si utilizate in selectarea persoanelor care se califica pentru profesia de asistent maternal. Astfel, este investigat mediul social din care provine solicitantul, are loc evaluarea experientei sale reale in domeniul ingrijirii copiilor; sunt verificate referintele si recomandarile. Fiecarui candidat i se intocmeste un dosar ce contine copii dupa actele de identitate, diplome de studiu, atestate dupa cursuri si calificari obtinute, cazierul judiciar si adeverinta de la medicul de familie. De asemenea, este obligatorie efectuarea unui set de analize medicale standard pentru orice angajare.

Comision din doua parti
Agentia percepe un comision clientului (50% din salariul pe care acesta il plateste colaboratorului) si unul angajatului (50% din primul salariu primit in urma semnarii contractului). O persoana care se angajeaza ca babysitter poate primi intre 3,5 si 4 milioane de lei net pe luna, pentru opt ore de munca pe zi, cinci zile pe saptamana. Suma depinde insa de durata contractului de angajare si de natura serviciilor prestate, pentru ca sunt unii colaboratori care, pe langa serviciul de babysitting, asigura si menaj.

In medie, cheltuielile lunare pentru derularea afacerii se ridica la 1.400 euro (chirie spatiu, salarii pentru personalul firmei, utilitati). Luna ianuarie a fost prima in care profitul inregistrat a depasit cheltuielile.

Pentru mai multe detalii apasa aici


Tags: ingrijire copiisupraveghere copiiidei de afaceri


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Servicii de ingrijire si supraveghere a copiilor
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

6 idei de afaceri pentru cei cu bani putini!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri va dau tarcoale in 2012 dar nu aveti un capital solid de investitii? Credeti ca detineti abilitati antreprenoriale, abilitati si...
Management si afaceri
Citeste mai departe

16 idei de afaceri pentru cei cu capital mic sau mediu, in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...
Management si afaceri
Citeste mai departe

3 idei de afaceri mici si simple in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Ideile de afaceri mici si simple sunt unele dintre cele mai cautate oportunitati din care speram sa scoatem profit. Nu ne lasam dusi de nas de tepe...
Management si afaceri
Citeste mai departe

6 afaceri la cheie pentru romanii cu capital mic, in 2012!

de Www.ideideafaceri.ro
Iata 6 afaceri la cheie pentru romanii cu capital mic, in 2012: 1. Confectionarea de decoratiuni si ornamente pentru Craciun - afaceri...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz"