Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Angajari in departamentul Social - Media



Departamentul de social media nu mai reprezinta o noutate pentru nicio companie. In multe cazuri insa, chiar daca exista angajati insarcinati cu folosirea instrumentelor de social media in folosul companiilor, rezultatele intarzie uneori sa apara.
 

Cele mai mari dificultati sunt intampinate in social media atunci cand vine vorba de cuantificarea eforturilor depuse de cei care ar trebui sa profite de avantajele mediului online cand vine vorba de social media. Acest fenomen tine insa cont de obiective, influenta, calitate, timp acordat, dexteritate, implicare.
 
Cum se fac insa anagajrile pentru o astfel de functie? De ce tine cont angajatorul sau responsabilul HR atunci cand incearca sa gaseasca o persoana potrivita care sa lucreze in domeniul social media? In prezent, s-ar parea ca exista doua tendinte care influenteaza decizia si procesul de cautare a unui angajat pentru social media. Astfel, in vreme ce unii angajatori incearca sa puna accentul pe experienta si influenta in mediile sociale ale candidatului, fie este ales intamplator un angajat care, desi are experienta academica si profesionala, nu cunoaste neaparat fenomenul de social media, tratat oricum in mod secundar chiar de companie.
 
In prima situatie, candidatul poate ocupa postul in functie de influenta pe care o exercita in mediul online prin brandul personal pe care a reusit sa si-l construiasca folosindu-se de instrumentele de social media. Site-ul klout.com ofera un portret destul de exact al activitatii unui utilizator in mediul  online.
 
Exista in continuare analisti care considera ca brandul de angajator se poate dezvolta numai prin angajati. Specialistii in recrutare se axeaza insa in continuare pe experienta profesionala si academica a unui candidat, considerand ca acestea pot fi cuantificabile si ca succesul in social media poate decurge din aceasta baza de cunostinte aplicate ulterior in vederea rezolvarii sarcinilor de serviciu.
 

Tags: social mediaangajariHR


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Angajari in departamentul Social - Media
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Se poate acorda retroactiv sporul de vechime?

Munca prestata in temeiul unui contract individual de munca ii confera salariatului vechime in munca (art. 16 alin. (4) din Codul muncii ). Asadar,...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Conceperea unui anunt de angajare eficient

de Www.legislatiamuncii.ro
Plan de actiune Cititi anunturile existente in presa pentru posturi similare celor vizate de dumneavoastra. Atunci cand urmariti astfel de...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Model incetare CIM ca urmare a constatarii nulitatii

............................................................................................. 1 Adresa...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Acordarea concediului fara plata prin rotatie

de Www.legislatiamuncii.ro
Intrebare Se pot trimite in concediu farasalariu, prin rotatie, cate o luna, salariatii care datorita caracterului sezonier al activitatii firmei, in...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz"