Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul bazat pe educatie: Cum/Ce sa faci pentru ca afacerile sa vina la tine!



Marketingul bazat pe educatie:


Cum/Ce sa faci pentru ca afacerile sa vina la tine!

Una dintre cele mai raspandite prejudecati in materie de marketing este aceea ca singurul mod in care o afacere poate prospera este promovarea asidua a produselor si/sau a serviciilor. In realitate, cea mai importanta functie a marketingului dvs. ar trebui sa fie aceea de a convinge pe toata lumea ca sunteti o sursa inepuizabila de cunoastere si de incredere.

Cei mai multi dintre noi nu fac afaceri cu persoane in care nu au incredere. Chiar si atunci cand aveti cele mai mici preturi, daca potentialul client nu are incredee in dvs. va va fi foarte greu sa incheiati vanzarea. Aceasta constituie una dintre premisele fundamentale ale marketingului bazat pe educatie.

Marketingul bazat pe educatie reprezinta o puternica strategie de marketing, care consolideaza increderea si confera credibilitate prin intermediul mesajului educational.

Intr-un fel, este diametral opus marketingului traditional, care utilizeaza mesaje de vanzare clasice. Care ar trebui, poate, sa se tina din ce in ce mai mult cont de faptul ca oamenii sunt din ce in ce mai plictisiti de vechiul disc, defect si zgariat, repetandu-se parca la infinit. Imediat ce simt ca incepeti sa utilizati aceeasi – eterna si (deja) nefascinanta – placa, cumparatorii isi inchid instantaneu si involuntar toate trapele si toate copcile.

NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 

Mesajul dvs., in acest caz, nu va mai intra si nu va mai cadea nicaieri in Eul cumparatorului. El va pluti inutil tangential cu epiderma clientului. Dimpotriva, oamenii se aseaza cuminti si sunt dispusi sa va asculte – cu interes! – ori de cate ori furnizati informatii sau prezentati fapte si/sau studii de caz in calitate de expert in domeniu, - informatii care ii vor ajuta ulterior sa ia o buna si corecta decizie de cumparare.

Determinarea mesajului educational:

Imaginati- va patrunzand in mintea cumparatorului si ascultandu-i conversatia mentala care se deruleaza in clipa in care se decide sa cumpere un anumit produs/serviciu.

– Ce intrebari isi pune? Secretul pentru a atrage in ciclul vanzarilor, cat mai devreme, clienti calificati este acela de a afla raspunsurile la cat mai multe dintre aceste intrebari si de a le folosi ca baza a mesajului dvs. educational.

Spre exemplu, daca ar fi sa ii oferiti cumparatorului posibilitatea de a opta intre doua texte specializate, unul fiind intitulat "De ce produsele apartinand brandului X sunt cele mai bune gadget-uri de pe piata?", iar celalalt – "Sase secrete despre cum trebuie alese cele mai bune gadget-uri pentru familia dumneavoastra!", care credeti ca ar fi preferat? Si, mai ales, de ce?

Realitatea este aceea ca cel de al doilea titlu (urmat de textul corespunzator) va fi preferat, intotdeauna, de cel putin 8 din 10 cumparatori. Informatia care te ajuta sa iti rezolvi problemele si sa iei decizii mai bune constituie tipul de informatie care va atrage mereu clienti noi.

Cum sa ambalati mesajul educational pentru a genera clienti calificati:

De indata ce ati finalizat textul mesajului dvs. educational, trebuie sa incepeti sa va ganditi la un ambalaj care sa va permita distribuirea cu titlu gratuit a informatiei si obtinerea datelor de contact ale potentialilor clienti (adica exact ceea ce urmariti de fapt!). Si iata-ne ajunsi, aici, in zona unei nervuri vitale a oricarei afaceri.

Un marketing eficient nu presupune doar faptul de a trimite cuvantul in lume, ci, mai important, implica obtinerea unui raspuns, revenirea, din lume, a unui mesaj, incarcat de semnificatii.

Trebuie sa impachetati mesajul dvs. educational in asa fel incat sa puteti obtine feed-back: un raport special scris, o caseta audio, o caseta video, un CD sau DVD, un seminar sau chiar o linie telefonica cu apelare gratuita. Pentru ca mesajul dvs. educational sa fie cat mai ademenitor, trebuie sa tineti cont si de alt aspect, cat se poate de important – TITLUL!

Ati observat, de pilda, in cel de-al doilea titlu, oferit mai sus ca varianta de lucru, folosirea unei cifre ("Sase"), precum si a cuvantului "secrete". Adevarul este ca oamenilor le plac listele numerotate. Cum, nu mai putin, le place si sa se stie posesorii unor informatii ("secrete") pe care altii nu le mai detin!

Puneti impreuna aceste doua elemente (cifra, ideea de lista numerotata si cuvinte precum "secret", "putin cunoscut") si veti obtine astfel un titlu aproape irezistibil. Oferiti mesajelor dvs. educationale titluri irezistibile, iar acestea vor face cu siguranta o treaba foarte buna, atragand clienti calificati.

  Orice afacere de succes se bazeaza pe un plan de afaceri bine elaborat si pe un marketing eficient! ...Click aici pentru detalii!

 


Tags: marketingmanagementmanagerafaceri


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketingul bazat pe educatie: Cum/Ce sa faci pentru ca afacerile sa vina la tine!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Vrei sa cunosti arta de a face economii? Iata cateva sfaturi bune

de Adela Simonescu
Multi oameni cred ca nu isi permit sa puna bani deoparte. In fapt nu isi permit sa nu puna bani deoparte. Sunt si oameni care cred ca mai au timp,...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top: 15 sfaturi esentiale in 2016

de Adela Simonescu
Cateva sfaturi care sa va ajute sa construiti un 2016 cat mai prosper: 1. Cunoaste-ti valoarea. Evalueaza-ti competentele si contributia la bunul...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Secretul afacerilor de succes. 10 sfaturi esentiale

de Maria Nicutar
Care sunt regulile de care vom tine cont pentru a cladi o afacere de succes?   1. Fa ceea ce iti place pentru ca altfel este complet pierdut....
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top. Gandurile care ne fac sa economisim mai multi bani

de Maria Nicutar
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."