Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reguli de aur pentru vanzari de succes!
Nr. vizualizari: 4654 / Rating utilizatori: 4.13 din 8 voturi
Oricare ar fi domeniul in care activam, vindem ceva. Vindem produse de lux, ceasuri care costa cat o masina, carti de specialitate sau beletristica, flori exotice sau afaceri, vindem decoratiuni sau obiecte de antichitate, idei sau articole, concepte sau know-how.
Adevarul este ca vindem mai mult decat ne-am imaginat si unii obtin rezultate mai stralucite, in timp ce altii vor avea parte de rezultate slabe.
Iata si regulile de aur pentru vanzari de succes:
1. Pune-te in locul celui care "cumpara" ce ai tu de vandut. Sa spunem ca vreti sa ocupati un nou loc de munca. Este pozitia la care ati visat dintotdeauna. Din pacate, sansele sunt mici sau extrem de mici. Nu aveti nici experienta profesionala pe care angajatorul o solicita si nici competentele pe care acesta le cauta la candidatii pe care ii admite la interviu.
Solutia este sa te pui in locul acestuia si sa descoperi care ar fi motivele pentru care acesta te-ar accepta la interviu. Se poate ca o scrisoare de intentie sa te ajute sa iti scoti in evidenta plusurile si sa treci cu bine de etapa de recrutare.
2. Invata de la cei mai buni din domeniu. Vrei sa vinzi masini de lux, carti, asigurari de sanatate, pachete de servicii medicale sau sa iti promovezi imaginea de profesionist, sa iti consolidezi brandul sau sa iti vinzi afacerea? Citeste-i pe greii din domeniul vanzarilor, din domeniul educatiei financiare, al afacerilor: Og Mandino, Frank Bettger, Robert Kiyosaki si nu numai.
3. Nu te da batut niciodata. Perseverenta reprezinta cea mai importanta regula de care sa tii cont. Daca esti perseverent, nu incapatanat, atunci rezultatele se vor vedea. Tine minte ca unele proiecte isi arata rezultatele mai greu, mai tarziu, cu eforturi mai serioase.
4. Fii de ajutor. Orice ai face, nu uita sa fii de ajutor "clientilor" tai. Oferi servicii de consultanta in social media sau servicii de advertising. Este un schimb pe care trebuie sa stii cum sa il promovezi pentru rezultate cat mai bune.
Mai presus de orice, incearca sa "vinzi" catre persoana care are nevoie de serviciile oferite de tine. Daca esti de ajutor, rezultatele bune se vor vedea. Daca reusesti sa ii imbogatesti pe ceilalti, vei ajunge si tu la prosperitate financiara, insa nu stand degeaba si nu asteptand sa fii ajutat fara sa oferi ceva concret la schimb.
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...