Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Propunerea pe care o vinzi



Clientii nu cumpara produse, ci oferte. Adica oferta pe care o faci clientului reprezinta mult mai mult decat un produs la cel mai mic pret. Sa luam un exemplu recunoscut de toata lumea: cineva cumpara o camasa de Marks & Spencer. O firma de succes, dar cu preturi corespunzator de mari, de doua ori mai mari decat cele pe care le cer comerciantii locali.

Firma poate sa obtina aceste preturi foarte mari, pentru ca ofera mult mai mult decat o camasa: confortul de a cumpara de pe strada principala, posibilitatea de a alege singur, cu usurinta, un stil acceptabil, standarde optime de calitate intarite de o garantie, inlocuirea neconditionata a produsului (sau chiar restituirea banilor), vanzatori serviabili, posibilitatea de a plati cu carti de credit si cecuri si un ambient placut si curat.

Pentru a oferi aceste beneficii suplimentare, Marks & Spencer ia mult mai multi bani de la client fata de pretul real. Mai mult chiar, clientilor le place. Niciunul din lucrurile de mai sus nu a aparut din senin. Ele reprezinta rezultatul unui secol de observare minutioasa a comportamentului clientilor, de cercetare a nevoilor acestora si de analiza riguroasa a ofertelor concurentilor coroborate cu hotararea puternica de a creste permanent profiturile.

Marks & Spencer a construit o formula de succes, dar nu este singura existenta (evident, a fost necesar ca formula respectiva sa fie cizelata de-a lungul timpului). Exista numeroase firme mai mici care vand camasi cu un design mai individualizat din locatii suburbane la preturi chiar mai mari (parcare usoara), in locatii din centrul orasului (langa concentrarile de clienti bogati) sau direct prin comenzi postale sau prin Internet (nu e nevoie sa te deplasezi de acasa pentru a face cumparaturi).

Asadar, nu exista o singura formula a succesului, ci o atitudine care se pliaza pe ceea ce vor clientii cu adevarat (lucru care nu coincide intotdeauna cu ceea ce spun ca isi doresc) si il furnizeaza pentru un profit. De la aceasta idee a pornit si intreg capitolul de fata.

NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 

333 de idei, reguli si tehnici pentru a cuceri piata

  Visati la o cota mare de piata dar cu un buget de marketing modest?

  Acum visul dumneavoastra poate deveni realitate!

  Stiti de ce aveti nevoie pentru a cuceri o mare cota de piata avand la dispozitie doar un mic buget de marketing?

  Puteti obtine o felie profitabila de piata, chiar daca firma dumneavoastra nu isi permite sa investeasca sume impresionante in marketing si promovare!


Tags: marketingmanagementfirmeafaceriidei de afaceriinfiintare firmaafaceri la cheiefrancizapiataplan de afaceri


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Propunerea pe care o vinzi
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Vrei sa cunosti arta de a face economii? Iata cateva sfaturi bune

de Adela Simonescu
Multi oameni cred ca nu isi permit sa puna bani deoparte. In fapt nu isi permit sa nu puna bani deoparte. Sunt si oameni care cred ca mai au timp,...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top: 15 sfaturi esentiale in 2016

de Adela Simonescu
Cateva sfaturi care sa va ajute sa construiti un 2016 cat mai prosper: 1. Cunoaste-ti valoarea. Evalueaza-ti competentele si contributia la bunul...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Secretul afacerilor de succes. 10 sfaturi esentiale

de Maria Nicutar
Care sunt regulile de care vom tine cont pentru a cladi o afacere de succes?   1. Fa ceea ce iti place pentru ca altfel este complet pierdut....
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top. Gandurile care ne fac sa economisim mai multi bani

de Maria Nicutar
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."