Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 sfaturi practice de la experti in afaceri
Publicat de catre Www.ideideafaceri.roNr. vizualizari: 2563 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Oamenii de afaceri si persoanele care au idei de afaceri ce vor sa le demareze trebuie sa caute intai de toate, sfaturi, indrumari, povesti de succes care sa le devina un mare portofoliu in afaceri. Expertii spun ca o afacere profitabila se consolideaza pe fundatia unui model in afaceri si de accea este timpul sa incepem sa-l gasim pe cel mai potrivit.
Modelul de afaceri pe care dorim sa il urmam reprezinta o suma de sfaturi si experiente personale, observatii, exemple din lumea afacerilor samd. Iata 3 sfaturi care va pot indruma catre un drum lin in afaceri:
1. Cheltuiti cu cap orice ar fi de cheltuit. Pana si cel mai mic salariu pe care firma dumneavoastra il plateste trebuie sa fie platit dupa ce v-ati documentat pe marginea necesitatii sale. Puneti-va intrebari legate de orice sursa de cheltuieli si gasiti cea mai buna cale de a minimaliza costurile, de a va aduna toate cheltuielile sub un „nor” avantajos.
2. Investiti in viitorul afacerii si atunci cand situatia economica nu este una care sa va dea mana libera intr-o mare masura. Atunci cand ne confruntam cu perioade economice precare nu suntem foarte deschisi spre investitii si tentatia primara este de a reduce costurile si inclusiv, investitiile pana trece criza care face ravagii in jurul nostru si ne sperie cumplit. Ei bine, expertii ne spun sa dramuim suma de investitii facute in vederea asigurarii stabilitatii in afaceri pe termen lung, pentru un viitor sigur.
3. In afacerile mici se pune accentul pe flexibilitatea si viteza de care beneficiaza. Ganditi-va cat de greu le este afacerilor mari sa faca turnuri complexe, sa lanseze campanii de promovare sau simple produse de genul hartiei igienice. Orice strategie ar adopta, afacerile mari sunt mai greoaie si sunt ingreunate in mare parte si de birocratie. Afacerile mici trebuie sa profite de faptul ca pot alerga dupa minge mai rapid si se strecoara mai usor printre gigantii pietei.
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...