Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

TEHNICI DE VANZARI



Beneficiile - cele mai eficiente argumente pentru vanzarea unui produs sau serviciu...

Argumentele sunt poate cel mai important punct al prezentarii unui produs sau serviciu. Pentru a le scoate in evidenta aveti nevoie de documentare. Daca le puneti bine in valoare, clientul va cumpara. Stiti deja ca un client cumpara daca este convins cu argumente puternice de utilitatea bunului sau serviciului pe care i-l oferiti. Cele mai importante argumente in vanzari sunt beneficiile pe care le va obtine viitorul client.

5 beneficii pe care le urmaresc clientii dvs.:

1. Obtinerea avantajelor financiare
Fiecare dintre dvs., in momentul in care doreste sa vanda ceva, are in vedere mai multe aspecte legate de partea financiara:
- pretul (tineti cont de faptul ca un pret mic nu va duce nicaieri daca clientul nu are incredere si il poate speria pe potentialul client);


- conditiile de plata (bunul sau serviciul poate fi achitat in rate, leasing, lei, valuta etc.);
- ce este oferit in plus, complementar produsului sau serviciului de baza (cadouri, garantie, livrare gratuita…);
- cheltuielile pe care clientul le elimina prin achizitionarea acestui produs sau serviciu (costurile de intretinere ale vechiului produs folosit…).

Cum sa vinzi
ORICE. ORICUI. ORICAND

2. Performantele produsului
Pentru o imbogatire continua a performantelor, produsul dvs. trebuie sa asigure:
- castig de timp;
- cresterea productivitatii muncii;
- sporirea controlului asupra activitatii intreprinse;
- economie de bani;
- cresterea nivelului de pregatire.

3. Asigurarea garantiei si a service-ului - cel mai important beneficiu in vanzari
Puneti accentul pe serviciile post-vanzare, clientul trebuie sa fie sigur ca dupa ce-i vindeti ceva nu dispareti pur si simplu. Scoateti in evidenta relatia pe termen lung. Clientul trebuie sa stie ca-i veti fi alaturi in rezolvarea problemelor pe care le va intampina in utilizarea noului produs sau serviciu.

Cum sa vinzi orice, oricui. AZI!!! Cand nimeni nu cumpara.
Afla acum cele mai noi strategii si tehnici de vanzari.

Printre aspectele cele mai importante pe care trebuie sa le evidentiati, se regasesc:
- garantia oferita (in ce consta?);
- asistenta profesionala, consultanta post-vanzare;
- calitatea produsului;
- securitatea in folosire.

4. Produsul achizitionat = economie de timp si bani
In momentul in care facem o noua achizitie, dorim sa ne facem viata mai usoara, sa ne usuram munca. Clientii dvs. urmaresc la produsul pe care il oferiti :
- sa le simplifice activitatea (un simplu calculator ne ajuta sa facem o impartire mult mai repede decat pe hartie);
- pe cat posibil, sa fie invatat usor modul de utilizare;
- sa fie usor de utilizat.

5. Recunoasterea
Recunoasterea pe care si-o doreste oricine cand cumpara un produs are un dublu sens:
- clientul doreste sa fie recunoscut de catre firma de la care a cumparat si sa fie tratat cu respect;
- clientul doreste sa fie recunoscut de catre alte persoane sau alte firme, deoarece a achizitionat un produs bun, de beneficiile caruia acestia nu dispun.

In general, este de dorit ca, in functie de client, sa scoateti in evidenta doua sau trei dintre beneficiile de mai sus si sa puneti accent pe cel mai important pentru client. Spuneti-i potentialului client ceea ce vrea sa auda si nu mai mult. In cazul in care vindeti un produs unei firme, puneti accentul pe beneficiile pe care le obtine firma, dar nu uitati sa vorbiti si despre beneficiile pe care le obtin persoanele care folosesc produsul.


Tags: tehnici de vanzari


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

TEHNICI DE VANZARI
Rating:
Nota: 3.38 din 4 voturi

Articole conexe

Vrei sa cunosti arta de a face economii? Iata cateva sfaturi bune

de Adela Simonescu
Multi oameni cred ca nu isi permit sa puna bani deoparte. In fapt nu isi permit sa nu puna bani deoparte. Sunt si oameni care cred ca mai au timp,...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top: 15 sfaturi esentiale in 2016

de Adela Simonescu
Cateva sfaturi care sa va ajute sa construiti un 2016 cat mai prosper: 1. Cunoaste-ti valoarea. Evalueaza-ti competentele si contributia la bunul...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Secretul afacerilor de succes. 10 sfaturi esentiale

de Maria Nicutar
Care sunt regulile de care vom tine cont pentru a cladi o afacere de succes?   1. Fa ceea ce iti place pentru ca altfel este complet pierdut....
Management si afaceri
Citeste mai departe

Educatie financiara de top. Gandurile care ne fac sa economisim mai multi bani

de Maria Nicutar
Avem mai multe haine decat ne trebuie. Nu apucam sa le purtam pe toate si deja ne dorim altele. Avem mai multe carti decat ne trebuie. Nu le-am citit...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."