Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cateva secrete pentru succesul reclamelor in presa scrisa



Ori de cate ori parcurg reclamele din presa scrisa, oamenii nu le citesc efectiv, de la cap la coada, ci se rezuma la doar cateva cuvinte sau randuri. De ce acest comportament? Pentru ca reclamelor le lipseste de obicei acel element care sa-l scoata pe cititor din starea de indiferenta si sa-l determine sa parcurga textul ce urmeaza pentru a afla mai multe informatii. In general, elementul-cheie este de un headline provocator, acesta constituind, de departe, cea mai citita parte a unei reclame scrise. (Headline-ul este titlul reclamei, adica acea propozitie sau fraza scrisa cu corp de litera mare, care sare in ochii cititorului. Rolul sau este sa starneasca interesul cititorului si sa-l determine pe acesta sa citeasca mai departe textul propriu-zis al reclamei. Daca headline-ul face acest lucru, totul e in regula. Daca nu, reclama nu va fi citita.)

“De astazi am un sef simpatic. Pe mine insumi!”
Alegeti afacerea perfecta pentru dvs. dintre cele
101 super-idei prezentate pe DVD-ul “
101 idei de afaceri”!

Efectul pozitiv al headline-ului poate fi sporit prin folosirea altor elemente, caracterizate, toate, prin simplitate (pentru ca cititorul va cauta cu privirea, intotdeauna, cele mai simple elemente ale unei reclame):

1. Caption-urile. Un caption este textul explicativ care apare langa sau sub o fotografie. O asemenea alaturare (fotografie + caption) atrage imediat atentia, spre deosebire de o fotografie singura, fara caption, care pierde 90% din interesul cititorilor. Si, din moment ce aceste 1-2 randuri ale caption-ului sunt atat de citite, ele pot combina explicatia fotografiei cu mesajul care trebuie transmis cititorilor. De exemplu, in cazul ofertei unei agentii de turism, imaginea unei plaje insorite, cu palmieri, poate fi insotita de un text in genul: "Litoralul tunisian. O vacanta de 12 zile, servicii de lux, pentru numai 499 €".

2. Callout-urile. E vorba de acele explicatii foarte scurte, legate printr-o linie subtire de elementul vizual la care se refera (ganditi-va la o plansa de anatomie, unde partile corpului uman sau organele interne sunt denumite prin intermediul unor asemenea callout-uri). Callout-urile sunt citite chiar daca privitorul cunoaste deja foarte bine domeniul, pentru ca ele au un dar deosebit de a trezi curiozitatea.

Integral pe ideideafaceri.ro

 


Tags: reclamareclame scrisefrancizeafaceriidei de afaceriinfiintare firmaafaceri la cheiefrancizapiataplande afacerireclama


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cateva secrete pentru succesul reclamelor in presa scrisa
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

16 idei de afaceri pentru 2013, idei cu sanse de viitor!

Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Idei de afaceri online de initiat in 2012

de Www.ideideafaceri.ro
Exista numeroase idei de afaceri online care merita demarate in anul 2012. Multe sunt idei in care se pot investi bani putini si care pot oferi...
Management si afaceri
Citeste mai departe

19 idei de afaceri pentru 2012, afaceri la cheie la oferta limitata!

Ideile de afaceri care vin si cu dosare explicative detin sanse si mai mari de profitabilitate. Acestea sunt afaceri la cheie care ne ajuta sa...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Prestarea excelenta a serviciilor (video)

de Www.consiliertv.ro
O strategie, oricat de buna ar fi, trebuie implementata. Pentru aceasta, este nevoie, in primul rand de identificarea celor mai potriviti angajati...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."