BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Social Media- 6 lucruri de care trebuie sa tii cont pentru afacerea ta!
Peste tot in jur auziti doar Facebook, Twitter, blogging, comunitati, reach al clientilor mai bun?
Social Media a devenit un virus care s-a raspandit si care trebuie luat in considerare in orice campanie de online realizata.
Beneficiile utilizarii social media sunt numeroase, de la brand awareness, educarea publicului tinta si obtinerea unui ROI semnificativ.
Mai jos, sunt prezentate 6 lucruri esentiale de care trebuie sa tii cont atunci cand vrei sa lansezi o campanie pe online, folosinde-te si de social media:
1. Retelele de social media au devenit motoare de cautare relativ autonome.
Retelele sociale aduc foarte mult trafic si transparenta, insa si incredere din partea clientului. De aceea, trebuie investite bani, timp si energie in consolidarea unui prezente online.
2. Trebuie sa iti gasesti reteaua de social media potrivita pentru afacerea ta
Twitter nu se adreseaza business-ului caruia i se adreseaza LinkedIn si Facebook difera de Bebo. E esential sa alegeti reteaua potrivita profilului clientilor vizati.
3. Social media necesita timp si preocupare continua
O prezenta in social media nu se construieste peste noapte, ci necesita efort de a intelege publicul caruia va adresati, necesita intelegerea acelor nevoi ale publicului si cat mai buna satisfacere a lor.
4. Folositi social media pentru a va recruta noii angajati, sau pentru a afla informatii despre cei pe care doriti sa ii angajati
5. Ceea ce postati in social media si intreaga activitate in aceste retele ar trebui sa reflecte viziunea si personalitatea companiei pe care o detineti sau pe care o reprezentati.
Transparenta, claritatea privind activitatea companiei dvs. si acuratetea informatiilor ce le prezentati pe aceste retele va vor pozitiona ca o companie ce isi respecta clientii si ca o companie sincera si deschisa.
6. Prezenta in social media aduce si inconveniente
Odata prezenta compania dvs. in social media, trebuie sa va asteptati la comentarii negative, critici si confuzii din partea clientilor si trebuie sa fiti pregatiti pentru a le guverna cat mai bine.