Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!



Participa acum la cel mai important training dedicat agentilor de telesales din Romania !

Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!

Vino acum sa afli totul despre vanzarea prin telefon de la unul dintre cei mai buni traineri practicieni din Romania!





Data: 5 noiembrie 2011

Locatia: Sala de training Rentrop&Straton, Bld. Natiunile Unite Nr. 4, Bl. 107A, Bucuresti
Maxim 12 participanti



Comunicare clara si concisa, Ascultare activa, Tehnici de vanzare, Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de dvs., Transformarea obiectilor in argumente, Atitudini si expresii recomandate... Intr-un cuvant Totul. Vino sa invatam totul despre vanzarea prin telefon !

Prin intermediul acestui curs vom afla impreuna cine sunt clientii nostri, cum trebuie abordat fiecare in parte, care sunt nevoile fiecaruia dintre ei, ce si mai ales cum trebuie sa le vindem, cum le asiguram serviciile post vanzare, cum le vindem mai mult, cum ii facem sa ne recomande mai departe si multe alte lucruri practice din domeniile : vanzari prin telefon, comunicare, customer care, managementul timpului, marketing, stabilirea obiectivelor.

Obiectivele si beneficiile cursului


La finalul cursului :

- vei sti sa comunici usor, clar si concis;

- iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii;

- vei avea mereu o atitudine pozitiva fata de tine si fata de clienti

- vei intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vei invata tehnici specifice acestora;

- vei sti sa faci diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa folosesti avantajele in procesul de vanzare;

- vei sti sa folosesti o tehnica de vanzare mai putin cunoscuta, insa extrem de eficienta;

- vei fi capabil sa folosesti afirmatii prin care sa trezesti interesul clientului pentru produs;

- vei sti cum si cand sa treci la actiune pentru finalizarea vanzarii;
- vei reusi sa convingi clientii, nu sa le impui, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima;

- vei sti sa folosesti obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare;

- vei intelege si te vei adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora;

- vei sti cum sa construiesti o relatie cu clientul bazata pe incredere.
In plus, vom experimenta impreuna toate metodele si tehnicile, nu vom sta, nu vom scrie, nu vom asculta un singur om care sa ne vorbeasca de dimineata pana seara, ci vom lucra, ne vom imbunatati performantele impreuna, vom descoperi cum sa facem sa fim cei mai buni agenti de vanzari si cel mai important, ne vom distra.


Trainingul este sustinut de:

Alexandru Dinu

- trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;

- trainer al Grupului de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton si al firmelor colaboratoare;

- coordonator programe training Rentrop&Straton;

- lector la Seminarul National de Vanzari;

- a pus bazele unui callcenter cu 60 de agenti;

- Senior Consultant la Tandem Call Center;

- directorul operatiunilor de telesales si al departamentului de vanzari prin agenti al companiei Rentrop & Straton;

-  trainer specializat in domeniile: telesales, managementul timpului, customer care, vanzari, leadership si management, marketing direct;

- experienta in domeniul vanzarilor de 8 ani.



Clic aici pentru a completa formularul de participare...


Agenda cursului: (agenda este pur orientativa, vom stabili impreuna inaintea cursului care sunt punctele pe care trebuie sa punem accentul)

# Telefonul – avantaje si dezavantaje
# Aptitudinile agentului de telesales
# Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala
# Limbajul si vocea
# Atitudini si expresii recomandate
# Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare
# Tehnici de vanzare – metoda AIDA
# Jocuri de rol

Cui ii este adresat cursul?

Cursul este adresat tuturor celor care intra in contact direct cu clientii, agentilor de vanzari prin telefon si agentilor de telemarketing, operatorilor call center dar si tuturor agentilor de vanzari care doresc sa isi perfectioneze abilitatile de abordare telefonica a clientilor.
 

Durata cursului:

1 zi / 8 ore. Pauze de cafea si de masa incluse.
Cursul este interactiv, practic (in proportie de peste 75%), este folosita invatarea experentiala.
 

Costul acestui curs:

Doar 647 de lei . Insa, pentru cei care se inscriu si achita pana pe data de 15.10.2011 pretul va fi de doar 497 de lei. Economisiti astfel 150 de lei.

La sfarsitul cursului toti participantii vor primi o diploma de participare semnata Alexandru Dinu, trainer atestat de CNFPA.

Cadou special pentru toti participantii: 

     Primiti gratuit audiobookul " Arta negocierii " in valoare de 69.76 lei.


   Cadou special pentru toti participantii: 

      La sfarsitul trainingului de vanzari prin telefon, Alexandru Dinu va scoate toata " gasca " la bere. Asta pentru a sarbatori faptul ca devenim cei mai buni agenti de vanzari prin telefon. 

    Garantie speciala: 

     Daca la sfarsitul cursului nu esti multumit de informatia primita primesti toti banii inapoi.


Daca te-am convins completeaza formularul de participare aici...

Tags: training telesalescurs telesalestelemarketingvanzari prin telefonworkshop telesales


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

16 idei de afaceri pentru 2013, idei cu sanse de viitor!

Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Idei de afaceri online de initiat in 2012

de Www.ideideafaceri.ro
Exista numeroase idei de afaceri online care merita demarate in anul 2012. Multe sunt idei in care se pot investi bani putini si care pot oferi...
Management si afaceri
Citeste mai departe

19 idei de afaceri pentru 2012, afaceri la cheie la oferta limitata!

Ideile de afaceri care vin si cu dosare explicative detin sanse si mai mari de profitabilitate. Acestea sunt afaceri la cheie care ne ajuta sa...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Prestarea excelenta a serviciilor (video)

de Www.consiliertv.ro
O strategie, oricat de buna ar fi, trebuie implementata. Pentru aceasta, este nevoie, in primul rand de identificarea celor mai potriviti angajati...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz"