BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Atinge excelenta in vanzarile prin telefon!
La finalul cursului :
- vei sti sa comunici usor, clar si concis;
- iti vei imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii;
- vei avea mereu o atitudine pozitiva fata de tine si fata de clienti
- vei intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vei invata tehnici specifice acestora;
- trainer atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor;
- trainer al Grupului de Editura si Consultanta in Afaceri Rentrop & Straton si al firmelor colaboratoare;
- coordonator programe training Rentrop&Straton;
- lector la Seminarul National de Vanzari;
- a pus bazele unui callcenter cu 60 de agenti;
- Senior Consultant la Tandem Call Center;
- directorul operatiunilor de telesales si al departamentului de vanzari prin agenti al companiei Rentrop & Straton;
- trainer specializat in domeniile: telesales, managementul timpului,
customer care, vanzari, leadership si management, marketing direct;
- experienta in domeniul vanzarilor de 8 ani.
Clic aici pentru a completa formularul de participare...
![]() |
Telefonul – avantaje si dezavantaje |
![]() |
Aptitudinile agentului de telesales |
![]() |
Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala |
![]() |
Limbajul si vocea |
![]() |
Atitudini si expresii recomandate |
![]() |
Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare |
![]() |
Tehnici de vanzare – metoda AIDA |
![]() |
Jocuri de rol |
Cursul este adresat tuturor celor care intra in contact direct cu
clientii, agentilor de vanzari prin telefon si agentilor de
telemarketing, operatorilor call center dar si tuturor agentilor de
vanzari care doresc sa isi perfectioneze abilitatile de abordare
telefonica a clientilor.
1 zi / 8 ore. Pauze de cafea si de masa incluse.
Cursul este interactiv, practic (in proportie de peste 75%), este folosita invatarea experentiala.