Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reguli pentru conceperea unui headline



1. Il face pe cititor sa cada pe ganduri? Daca e plictisitor, in nici un caz nu-i va atrage atentia.

2. Specifica vreun beneficiu? Contine headline-ul ales un beneficiu care il poate ajuta pe cititor sa-si rezolve vreo nevoie?

3. Daca headline-ul este o intrebare, este ea una indreptatita? Nu folositi intrebari absurde de genul: “Chiar iti face placere sa platesti mai mult pentru asigurarea masinii tale?”. E de-a dreptul stupida si insulta clientii.

4. Headline-urile lungi nu se fragmenteaza. Un headline mai amplu nu trebuie fragmentat cu ilustratii sau grafica. Rupt in secvente, mesajul este mai greu de urmarit.

5. Nici un headline? Nu concepeti reclame fara headline.

6. Headline-ul trebuie sa fie orizontal. Headline-urile inclinate sau verticale nu au nici un impact. Pastrati simplitatea si amintiti-va ca mesajul este cel care conteaza.

7. Aspecte care il intereseaza pe client: 1. Securitatea: castigul financiar, lipsa de griji fata de problemele financiare. 2. Protectia proprie: sanatatea sa si a familiei sale. 3. Facilitati: confort, o mai buna folosire a timpului. 4. Evitarea grijilor: linistea si cresterea increderii in confortul personal. 5. Recunoasterea de catre altii: statut social, respect si dorinta de a fi admirat. 6. Auto-perfectionare: dezvoltare spirituala, setea de cunostinte, stimulare intelectuala. Asigurati-va ca headline-ul reclamei dvs. corespunde uneia sau mai multor categorii de mai sus.

8. Folositi citate. Atentia cititorilor va spori cu 28% daca folositi un citat si nu un headline conventional.

9. Cat de amplu poate sa fie headline-ul? El nu trebuie sa depaseasca 17 cuvinte.

10. Nu folositi litere de tipar. Literele de tipar sunt mai greu de urmarit si mesajul se poate pierde. Conform codului de comunicare pe Internet, daca transmiti mesaje editate cu majuscule este ca si cand ai tipa la interlocutor. In reclama efectul este acelasi. Acordati atentie sporita incadrarii textului in pagina pentru fluidizarea lecturii.

11. Fiti retinuti in utilizarea caracterelor albe pe fond negru.

12. Textul nu trebuie sa fie scris cu caractere prea mici. Un font mai mare usureaza lectura.


Consilierul tau personal pentru orice domeniu, CHIAR AICI!



Tags: reclamareclame scrisemarketingafacerifinanciar


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Reguli pentru conceperea unui headline
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

16 idei de afaceri pentru 2013, idei cu sanse de viitor!

Unele idei de afaceri sunt ideale pentru 2013 si detin sanse serioase de viitor. Cei care le vor valorifica vor miza pe produse si servicii cerute in...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Idei de afaceri online de initiat in 2012

de Www.ideideafaceri.ro
Exista numeroase idei de afaceri online care merita demarate in anul 2012. Multe sunt idei in care se pot investi bani putini si care pot oferi...
Management si afaceri
Citeste mai departe

19 idei de afaceri pentru 2012, afaceri la cheie la oferta limitata!

Ideile de afaceri care vin si cu dosare explicative detin sanse si mai mari de profitabilitate. Acestea sunt afaceri la cheie care ne ajuta sa...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Prestarea excelenta a serviciilor (video)

de Www.consiliertv.ro
O strategie, oricat de buna ar fi, trebuie implementata. Pentru aceasta, este nevoie, in primul rand de identificarea celor mai potriviti angajati...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."