BlogulSpecialistului → Management si afaceri → Francize: Produse cosmetice - Physiomins
Descriere
Physiomins este lansat in sistem de francize pentru a-si asigura o mai buna dezvoltare si un control riguros. Astazi sunt deschise mai mult de 150 de centre, in 18 tari. Physiomins a lansat propria marca de produse cosmetice cu mai mult de 30 recomandari in 3 categorii : lotiuni pentru ingrijirea fetei, corpului si nutritionala.
Modul de functionare
Conceptul Physiomins e fondat pe o metoda globala care ia in calcul atat fizicul cat si psihicul si sa bazeaza pe 5 verigi care nu pot fi separate : tratamentele, produsele, alimentatia, urmarirea si stablizarea.
Beneficii
Sunt propuse diete de slabit personalizate cu aparate de ultima generatie, produse naturale, urmarirea alimentatiei (dieta), coaching in fiecare sedinta cu profesionisti care au absolvit un curs Physiomins cu trainer din Franta, precum si faza de stabilizare (obiectivul fiind de a-si pastra greutatea dobandita).
Data lansarii in franciza: 1 Martie 1997
Numarul de magazine: 95
- 60 in Franta;
- 34 in strainatate;
- 1 in Romania.
Valoarea investitiei
Drept de intrare : 15000 euro.
Contributie personala : de la 50000 euro.
Redevente : 80 euro/luna/cabina.
Suprafata medie : 120-150 m2.
Cifra de Afaceri medie dupa 2 ani de activitate : 200000 euro
Physiomins cauta parteneri prin franciza in Bucuresti si orasele cu peste 20.000 locuitori.
Pentru mai multe detalii despre acesta franciza click Observatorul francizei
Abonati-va acum
GRATUIT
la cele 12+2 reviste de specialitate! |