Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modificari ANAF privind continutul cazierului fiscal



Prin Adresa Nr. 1090863/ 27.09.2012, ANAF anunta modificari in privinta cazierului fiscal.

ANAF a elaborat urmatorul proiect de act normativ:
Proiect de ordin pentru modificarea si completarea Ordinului  ministrului finantelor publice nr.2696/ 2011 privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal

Prin Ordonanta Guvernului nr.25/2011 pentru modificarea art.7 din Ordonanta  Guvernului nr.75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, au fost  aduse modificari ce vizeaza conditiile de scoatere din evidenta cazierului a datelor  sau faptelor inscrise in bazele de date privind cazierul fiscal gestionate de organele
fiscale, prin circumstantierea acestor conditii in functie de natura faptelor inscrise.
NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 


Pentru aplicarea unitara a acestor modificari a fost aprobat Ordinul ministrului  finantelor publice nr.2696/2011 privind aprobarea modelului si continutului  formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul  fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal.
 
Prin Legea nr.113/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 25/2011 pentru  modificarea art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si  functionarea cazierului fiscal, a fost reglementata scoaterea din evidenta cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice inactive a mentiunii privind
inactivitatea fiscala, in situatia in care persoana juridica inactiva este radiata din  Registrul contribuabililor.

Astfel, potrivit noilor prevederi legale, inactivitatea fiscala inscrisa in cazierul fiscal al reprezentantului legal al unei persoane juridice aflate in inactivitate fiscala si radiata se scoate din evidenta la data implinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice.

Ministerul Finantelor Publice

AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

Directia de Comunicare, Relatii Publice si
Mass-Media

Nr. inreg. ANSPDCP : 759/ 2009
Str.Apolodor nr.17, sector 5,
Bucuresti, CP 050741
Tel : +021 319 98 57

Fax: +021 319 98 57

Presa.anaf@mfinante.ro
Relatiipublice.anaf@mfinante.ro

Luand in considerare aceste modificari legislative, este necesara modificarea si completarea Ordinului ministrului finantelor publice nr.2696/2011 privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la
informatiile din cazierul fiscal.
 
Modificarile propuse vizeaza:

a) completarea Procedurii de inscriere si actualizare a datelor din cazierul fiscal cu dispozitii speciale privind scoaterea din evidenta cazierului fiscal a informatiilor privind inactivitatea fiscala;
b) modificarea formularului 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala".

*
* *

Proiectele de acte normative, initiate de ANAF, sunt facute publice pe site-ul institutiei la adresa www.anaf.ro, domeniul Legislatie/ Transparenta decizionala. De asemenea, acestea pot fi consultate la Directia de Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media din cadrul ANAF, cu sediul in str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti.

Eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de act normativ pot fi transmise in scris la Directia de Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media - cu mentiunea “Conf.Legii nr.52/2003”, la urmatoarele adrese:

• Prin scrisori la adresa postala: Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Str.Apolodor nr.17, sector 5 Bucuresti 050741 - la Directia de Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media;
• Electronic la adresa de mail: relatiipublice.anaf@mfinante.ro
• Prin fax la numarul: 021-319.98.57.

Pentru a avea acces la informatiile de presa privind aplicarea Legii nr.52/2003 privind transparenta decizionala in Agentia Nationala de Administrare Fiscala, se poate accesa domeniul Informatii / Comunicate si informatii de presa aflat pe site-ul institutiei.
 DIRECTIA DE COMUNICARE, RELATII PUBLICE SI MASS MEDIA

Tags: ANAFcazier fiscalmodificari


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Modificari ANAF privind continutul cazierului fiscal
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Interviu cu Avocat Ana-Maria Borz: Ce trebuie sa stim despre litigiile de munca

de Adela Simonescu
Cat de mult dureaza un litigiu de munca? Cat ma costa? Unde gasesc un avocat specializat pe dreptul muncii si ce presupune colaborarea cu...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Se egalizeaza varsta standard de pensionare pentru femeile si barbatii din avocatura

Propunerea legislativa privind sistemul de pensii si alte drepturi de asigurari sociale ale avocatilor a fost adoptata luni de Senat, in calitate de...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Interviu cu Avocat Ana-Maria Borz: Cand apeleaza angajatii la avocati

de Maria Nicutar
Putini stiu cat de multe responsabilitati detin angajatorii si cat de expusi sunt amenzilor si altor sanctiuni instituite de inspectorii de...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Angajatorii care nu respecta legea risca litigii de munca destabilizatoare pentru intreaga companie

de Adela Simonescu
"As vrea sa sanctionez salariatul cu reducerea salariului pe o perioada de un an de zile, cu minim 25% din salariu." "As dori ca...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Teste pentru angajare. TOP 7 teste utilizate de marile companii.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Teste pentru angajare. TOP 7 teste utilizate de marile companii."