Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modificarea Regulamentului privind organizarea ICCJ



HOTARARE nr. 15 din 14 iunie 2012 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind organizarea si functionarea administrativa a Inaltei Curti de Casatie si Justitie

EMITENT: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 415 din 21 iunie 2012


In temeiul art. 29 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciara, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz

Ghid practic pentru valorificarea eficienta a informatiilor din balanta de verificare

>> Click AICI <<
 


Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie adopta prezenta hotarare.

ART. I
Regulamentul privind organizarea si functionarea administrativa a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, republicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.076 din 30 noiembrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La articolul 19, literele a) si c) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"a) aproba Regulamentul privind organizarea si functionarea administrativa, precum si statele de functii si de personal al Inaltei Curti de Casatie si Justitie; Colegiul de conducere poate stabili, prin hotarare, reguli de desfasurare a sedintelor sale ordinare si extraordinare;

...........................................................................
c) propune Consiliului Superior al Magistraturii numirea, promovarea, transferul, suspendarea si incetarea din functie a magistratilor-asistenti; propunerea se va transmite Consiliului Superior al Magistraturii in forma motivata. Colegiul de conducere poate solicita, in acest sens, Consiliului Superior al Magistraturii informatii privind cariera profesionala si buna reputatie a persoanelor vizate;"

2. La articolul 20, alineatele (2) - (4) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"(2) Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie se intruneste trimestrial, in sedinte ordinare, sau ori de cate ori este necesar, in sedinte extraordinare. Convocarea Colegiului de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie se poate face de catre presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie sau la solicitarea a cel putin 3 dintre membrii sai. Convocatorul va fi transmis membrilor colegiului de conducere numai insotit de ordinea de zi.
(3) Colegiul de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie este legal constituit in prezenta a cel putin 7 dintre membrii sai. Hotararile Colegiului de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie se adopta cu votul majoritatii membrilor sai.
(4) Secretariatul Colegiului de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie este asigurat de prim-magistratul-asistent. In exercitarea acestei atributii, prim-magistratul-asistent conduce personalul desemnat sa isi desfasoare activitatea in cadrul secretariatului."

3. La articolul 20, dupa alineatul (4) se introduc doua noi alineate, alineatele (5) si (6), cu urmatorul cuprins:
"(5) Prin grija secretariatului Colegiului de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, convocatorul, insotit de ordinea de zi pentru sedintele ordinare, se comunica membrilor colegiului de conducere cu cel putin 5 zile lucratoare inaintea datei sedintei, iar inscrisurile se vor comunica membrilor colegiului de conducere cu cel putin 3 zile inainte de data sedintei; pentru sedintele extraordinare convocatorul, insotit de ordinea de zi, se transmite membrilor Colegiului de conducere cu 24 de ore inainte de ora de desfasurare a sedintei.
(6) Publicitatea convocatorului, a ordinii de zi a sedintelor ordinare sau extraordinare ale Colegiului de conducere al Inaltei Curti de Casatie si Justitie, precum si a extraselor hotararilor Colegiului de conducere se va asigura, prin grija secretariatului colegiului, prin postarea acestora in reteaua intranet a instantei."

ART. II
Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie,
Livia Doina Stanciu

Bucuresti, 14 iunie 2012.
Nr. 15.

Tags: Consiliul Superior al MagistraturiiICCJInaltei Curti de Casatie si Justitieregulament


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Modificarea Regulamentului privind organizarea ICCJ
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Interviu cu Avocat Ana-Maria Borz: Ce trebuie sa stim despre litigiile de munca

de Adela Simonescu
Cat de mult dureaza un litigiu de munca? Cat ma costa? Unde gasesc un avocat specializat pe dreptul muncii si ce presupune colaborarea cu...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Se egalizeaza varsta standard de pensionare pentru femeile si barbatii din avocatura

Propunerea legislativa privind sistemul de pensii si alte drepturi de asigurari sociale ale avocatilor a fost adoptata luni de Senat, in calitate de...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Interviu cu Avocat Ana-Maria Borz: Cand apeleaza angajatii la avocati

de Maria Nicutar
Putini stiu cat de multe responsabilitati detin angajatorii si cat de expusi sunt amenzilor si altor sanctiuni instituite de inspectorii de...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Angajatorii care nu respecta legea risca litigii de munca destabilizatoare pentru intreaga companie

de Adela Simonescu
"As vrea sa sanctionez salariatul cu reducerea salariului pe o perioada de un an de zile, cu minim 25% din salariu." "As dori ca...
Resurse juridice
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Teste pentru angajare. TOP 7 teste utilizate de marile companii.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Teste pentru angajare. TOP 7 teste utilizate de marile companii."