Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum arata un plan de evacuare pentru situatii de urgenta



Planul de evacuare pentru situatii de urgenta se intocmeste sub forma de text si grafic si va contine anexe.

In text, de regula, se prevad:

1) scopul actiunilor de evacuare;

2) conceptia actiunilor de evacuare, respectiv:
NOU! OG nr. 16/2022 a adus peste 60
de schimbari radicale ale Codului fiscal!


Aflati aici cum trebuie intelese si aplicate noile prevederi!

>> Click AICI <<
 

- localitatile din si in care se planifica evacuarea,
- institutiile publice,
- operatorii economici,
- populatia si bunurile care se evacueaza,
- itinerarele de evacuare;
- modalitatile de executare a evacuarii;

3) conceptia organizarii si asigurarii activitatii de readucere a populatiei si a bunurilor
materiale evacuate la restabilirea starii de normalitate in localitatile care au facut obiectul
masurilor de protectie;

4) masurile de asigurare a actiunilor de evacuare: asigurarea mijloacelor de transport,
protectia personalului, paza bunurilor, logistica evacuarii;

5) organizarea conducerii si a cooperarii, respectiv:
- centre de coordonare,
- cai si mijloace de legatura,
- institutii cu care se coopereaza,
- modalitati de realizare a cooperarii,
- cereri si rapoarte.
Anexele se intocmesc sub forma grafica, pe planuri sau harti si sub forma de tabele.

Aceste anexe se refera in principal la:

1) situatia populatiei care se evacueaza, respectiv:
- localitatea din care se evacueaza,
- institutia,
- numarul personalului pe categorii si numarul membrilor de familie,
- personalul didactic, medical, de deservire, dupa caz,
- localitatea si judetul in care se evacueaza,
- natura, tipul si numarul mijloacelor de transport.

2) situatia bunurilor care se evacueaza, respectiv:
- localitatea,
- operatorul economic,
- depozitul sau institutia,
- natura si cantitatea bunurilor,
- personalul de insotire,
- natura si tipul mijloacelor de transport,
- localitatea in care se evacueaza,
- punctul de debarcare/descarcare si locul de instalare/depozitare,
- forta de munca necesara.

3) institutiile care se evacueaza, respectiv:
- denumirea,
- localitatea,
- numarul salariatilor si al membrilor de familie care se evacueaza,
- localitatea si adresa imobilului unde se evacueaza,
- alte date utile.

4) graficul activitatilor pe zile si ore;

5) componenta centrelor de coordonare si conducere, punctelor de adunare, imbarcare,
debarcare si primire/repartitie;

6) planul localitatii cu dispunerea institutiei sau a operatorului economic;

7) localitatile sau zonele din si in care se executa evacuarea si itinerarele, inclusiv de rezerva, cu punctele de adunare, imbarcare, debarcare si primire/repartitie;

8) conventiile incheiate pentru asigurarea actiunilor de evacuare.

Tags: plan de evacuaresituatii de urgentaactiuni de evacuare


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum arata un plan de evacuare pentru situatii de urgenta
Rating:
Nota: 5 din 2 voturi

Articole conexe

Neindeplinirea obiectivelor de performanta poate duce la concedierea salariatului?

de Blogul Specialistului
Da, este posibil, insa lucrurile sunt putin mai complicate. Sunt anumite proceduri pe care trebuie sa le respectam pentru a dispune concedierea...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Pasii pe care ii parcurgem in cazul concediilor de risc maternal

de Blogul Specialistului
Concediile de risc maternal se acorda conform reglementarilor OUG 96 din 2003 si a Normelor metodologice de aplicare a legislatiei in domeniu. 1....
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Invoirea salariatului nu ii suspenda contractul de munca si nu se inregistreaza in Revisal

de Adela Simonescu
Cu toate ca nu este reglementata in Codul Muncii sau in alt act normativ, invoirea reprezinta o notiune de care ne lovim adesea si pe care trebuie sa...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Care sunt elementele esentiale ale informarii la angajare?

de Adela Simonescu
Asa cum bine stim, orice persoana selectata in vederea angajarii trebuie sa fie informata cu privire la un anumit minim de informatii...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz"