Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce documente trebuie sa contina dosarul personal al angajatului
Publicat de catre Www.legislatiamuncii.roNr. vizualizari: 11457 / Rating utilizatori: 4.38 din 4 voturi
Va prezentam in continuare documentele care trebuie sa alcatuiasca un dosar personal complet: - Copii dupa actele de identitate ale angajatului: buletin/carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie;
- Copii dupa actele de studii/calificari/formare profesionala; - Formularul de candidatura (inclusiv CV si, eventual, scrisori de referinta); - Cererea de angajare; - Informarea prealabila la angajare; - Certificatul medical „apt de angajare“ de la medicul de medicina a muncii;
- Fisa de instruire la angajare privind sanatatea si securitatea in munca; - Carnetul de munca sau declaratia pe proprie raspundere ca angajatul nu are carnet de munca; - Certificatul de cazier judiciar sau declaratia pe proprie raspundere ca angajatul nu a suferit condamnari; - Permisul de munca – daca angajatul este cetatean strain; - Fisa postului; - Contractul individual de munca; - Actele aditionale si celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca (de exemplu: act aditional pentru clauza cu privire la formarea profesionala, clauza de neconcurenta, clauza de mobilitate, clauza de confidentialitate, act aditional pentru modificari ale salariului sau ale functiei); - Copii dupa actele de identitate ale persoanelor aflate in intretinere (certificat de nastere, certificat de casatorie, carte/buletin de identitate etc.); - Copie dupa livretul militar – daca este cazul; - Copie dupa permisul de conducere – daca este cazul; - Fisele de evaluare a performantelor profesionale; - Deciziile referitoare la premieri si numiri pe pozitii ierarhice superioare; - Documente privind cercetarea si aplicarea sanctiunilor disciplinare; - Plangeri din partea angajatului.
Ori de cate ori un angajat solicita un document, departamentul de resurse umane din firma dvs. are obligatia de a-l elibera pentru a-i atesta activitatea desfasurata si calitatea de salariat (art. 34 alin. (5) din Codul muncii).
De asemenea, aveti obligatia de a asigura deplina confidentialitate cu privire la datele cu caracter personal ale angajatilor dvs. (art. 40 alin. (2) litera i) din Codul muncii).
Cu toate ca nu este reglementata in Codul Muncii sau in alt act normativ, invoirea reprezinta o notiune de care ne lovim adesea si pe care trebuie sa...