Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare



Intrebare: As vrea sa stiu care este procedura de depunere a fiselor fiscale aferente anului fiscal 2011,in cazul in care societatea are si sedii secundare cu puncte fiscale declarate si platitoare de impozit. Se intocmesc fisele fiscale pe fiecare punct fiscal in parte si se depun la administratia financiara unde are sediul societatea mama?

Raspuns: Conform prevederilor art. 59 aplicabile pana la data de 31 decembrie 2011, pentru veniturile aferente anului 2011, informatiile referitoare la calculul impozitului pe veniturile din salarii se cuprind in fisele fiscale. Platitorul de venituri are obligatia sa completeze fisele fiscale, pe intreaga durata de efectuare a platii salariilor. Platitorul este obligat sa pastreze fisele fiscale pe intreaga durata a angajarii si sa transmita organului fiscal competent o copie pana in ultima zi a lunii februarie 2012.
Formatul electronic al formularelor se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Economiei si Finantelor.

In conformitate cu prevederile art. 6 din OANAF 233/2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

Asadar, pentru anul 2011, fisele fiscale privind impozitul pe veniturile din salarii, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul sediilor secundare, indiferent daca sediile  sunt sau nu inregistrate inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, se depun de catre contribuabilul care le-a infiintat la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia.

In speta, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun de catre societate la organul fiscal competent pentru administrarea acesteia.
Conform art. 33 alin. (1) din Codul de procedura fiscala pentru administrarea impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume datorate bugetului general consolidat, competenta revine acelui organ fiscal, judetean, local sau al municipiului Bucuresti, stabilit prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in a carui raza teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului sau al platitorului de venit, in cazul impozitelor si contributiilor realizate prin stopaj la sursa, in conditiile legii.

Pentru persoanele juridice prin domiciliu fiscal se intelege  sediul social sau locul unde se exercita gestiunea administrativa si conducerea efectiva a afacerilor, in cazul in care acestea nu se realizeaza la sediul social declarat.

Astfel, pentru salariatii care isi desfasoara activitatea in cadrul punctelor de lucru din Arad si Craiova, fisele fiscale se depun la organul fiscal in a carei raza teritoriala societatea are sediu social declarat.
Daca domiciliul fiscal este diferit de sediul social veti depune fisele fiscale la organul fiscal in a carei raza teritoriala se afla domiciliul fiscal.

Tags: fise fiscalesedii secundare


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Procedura de depunere a fiselor fiscale pentru sediile secundare
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Neindeplinirea obiectivelor de performanta poate duce la concedierea salariatului?

de Blogul Specialistului
Da, este posibil, insa lucrurile sunt putin mai complicate. Sunt anumite proceduri pe care trebuie sa le respectam pentru a dispune concedierea...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Pasii pe care ii parcurgem in cazul concediilor de risc maternal

de Blogul Specialistului
Concediile de risc maternal se acorda conform reglementarilor OUG 96 din 2003 si a Normelor metodologice de aplicare a legislatiei in domeniu. 1....
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Invoirea salariatului nu ii suspenda contractul de munca si nu se inregistreaza in Revisal

de Adela Simonescu
Cu toate ca nu este reglementata in Codul Muncii sau in alt act normativ, invoirea reprezinta o notiune de care ne lovim adesea si pe care trebuie sa...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Care sunt elementele esentiale ale informarii la angajare?

de Adela Simonescu
Asa cum bine stim, orice persoana selectata in vederea angajarii trebuie sa fie informata cu privire la un anumit minim de informatii...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."