Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

11 trucuri pentru a putea vinde bine pe Internet



1. Vorbiti cu cumparatorul despre problemele sale. Clientul trebuie sa fie centrul atentiei. Trebuie sa-i aratati ca va pasa intr-adevar de el. Purtati discutii despre client, produs si nu despre dvs.

2. Aflati categoria sociala din care face parte clientul. Gasiti profilul cumparatorului: familist – nefamilist, om de afaceri sau simplu muncitor, bogat – sarac, turist – localnic. Aflandu-i profilul social, stiti cum sa-l abordati mai bine pentru a-l convinge sa cumpere.

3. Vorbiti-i clientului mai ales despre beneficiile pe care le poate obtine daca va cumpara produsul dvs.

4. Fiti concis si direct. Pe Internet, puteti adauga si o mica fotografie a produsului pentru a fi mai credibil.

5. Aveti grija de calitatea site-ului dvs. Acesta trebuie sa fie impecabil, usor de reamintit adresa si usor de accesat.

Cum sa vinzi
ORICE. ORICUI. ORICAND

6. Concentrati-va asupra titlurilor folosite pe site. Acestea trebuie sa atraga clientii, sa le starneasca curiozitatea. Evitati titlurile lungi si banale.

7. Nu uitati paragrafele. Acestea nu trebuie sa fie plictisitoare, ci scurte si clare.

8. Mentionati datele de contact: numele, prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, pentru a fi mai convingator. |n acest fel, oamenii capata incredere in dvs.

9. Scrieti toate beneficiile produsului dvs. in Post Scriptum.

10. Daca primiti e-mail-uri, incercati sa le dati un raspuns elocvent in cel mai scurt timp posibil. |n acest fel, se creeaza feedback-ul, iar clientul simte ca nu este neglijat, abandonat.

11. Dupa ce ati reusit sa vindeti un produs, trimiteti un e-mail de multumire.
Mai puteti face o alta oferta avantajoasa, specificand: „numai pentru clienti ca dvs....“ Nu ofertati mai mult de 2-3 produse noi.

Cuvinte recomandate pentru a fi folosite in prezentarea dvs.:
Gratis, sanatos, confortabil, modern, economie, bani, fericit, dovedit, garantie,
rapid, beneficiu, natural, secret...

Cuvinte nerecomandate, dar care pot fi folosite cu mare atentie:

Pierdere, dificil, costuri, responsabilitati, moarte, impozite, contracte, esec, decizie...


Tags: vanzariafaceriinternet


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

11 trucuri pentru a putea vinde bine pe Internet
Rating:
Nota: 4.05 din 11 voturi

Articole conexe

Pastrati-va reputatia in mediul online

de Www.ideideafaceri.ro
Prezenta online este obligatorie in mediul de afaceri, fara de care firma dvs. "nu exista". Trebuie pastrata o reputatie favorabila pentru a ne creste...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Sumar Seminar Online - Granturi POS DRU 2010

de Organizator: Rentrop & Straton
Generalitati In luna iunie a acestui an sunt programate o serie de apeluri de proiecte pentru principalele scheme de finantare tip grant ale POS...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Fermierii pot depune online cererile de plata pe suprafata Bucuresti

Aplicatia de depunere online a cererilor de platape suprafata- IPA online - este disponibilapentru fermieri, incepand de luni, a anuntat Agentia de...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Cum sa speculezi tendintele pe timp de criza, utlizand directii date de altii?

de Cristina Zgheran
Cum sa speculezi tendintele pe timp de criza, utlizand directii date de altii?Guideline-Uri pentru piata financiar-bancare. Sunt inca directii si...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."