BlogulSpecialistului → Management si afaceri → 11 trucuri pentru a putea vinde bine pe Internet
1. Vorbiti cu cumparatorul despre problemele sale. Clientul trebuie sa fie centrul atentiei. Trebuie sa-i aratati ca va pasa intr-adevar de el. Purtati discutii despre client, produs si nu despre dvs.
2. Aflati categoria sociala din care face parte clientul. Gasiti profilul cumparatorului: familist – nefamilist, om de afaceri sau simplu muncitor, bogat – sarac, turist – localnic. Aflandu-i profilul social, stiti cum sa-l abordati mai bine pentru a-l convinge sa cumpere.
3. Vorbiti-i clientului mai ales despre beneficiile pe care le poate obtine daca va cumpara produsul dvs.
4. Fiti concis si direct. Pe Internet, puteti adauga si o mica fotografie a produsului pentru a fi mai credibil.
5. Aveti grija de calitatea site-ului dvs. Acesta trebuie sa fie impecabil, usor de reamintit adresa si usor de accesat.
Cum sa vinzi
ORICE. ORICUI. ORICAND
6. Concentrati-va asupra titlurilor folosite pe site. Acestea trebuie sa atraga clientii, sa le starneasca curiozitatea. Evitati titlurile lungi si banale.
7. Nu uitati paragrafele. Acestea nu trebuie sa fie plictisitoare, ci scurte si clare.
8. Mentionati datele de contact: numele, prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, pentru a fi mai convingator. |n acest fel, oamenii capata incredere in dvs.
9. Scrieti toate beneficiile produsului dvs. in Post Scriptum.
10. Daca primiti e-mail-uri, incercati sa le dati un raspuns elocvent in cel mai scurt timp posibil. |n acest fel, se creeaza feedback-ul, iar clientul simte ca nu este neglijat, abandonat.
11. Dupa ce ati reusit sa vindeti un produs, trimiteti un e-mail de multumire.
Mai puteti face o alta oferta avantajoasa, specificand: „numai pentru clienti ca dvs....“ Nu ofertati mai mult de 2-3 produse noi.
Cuvinte recomandate pentru a fi folosite in prezentarea dvs.:
Gratis, sanatos, confortabil, modern, economie, bani, fericit, dovedit, garantie,
rapid, beneficiu, natural, secret...
Cuvinte nerecomandate, dar care pot fi folosite cu mare atentie:
Pierdere, dificil, costuri, responsabilitati, moarte, impozite, contracte, esec, decizie...