Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Evitati 19 greseli in afaceri!



Exista un adevar simplu: cel mai important lucru intr-o afacere este sa ai clienti. Conteaza mai putin cat de eficient sau de ieftin crezi tu ca este produsul/serviciul tau; daca nu exista cineva dispus sa iti dea bani pentru el, se cheama ca esti un simplu visator. Iar pentru a avea clienti trebuie sa-ti faci cunoscuta oferta. Intrebarea este “Cum iti faci cunoscuta oferta?”, pentru ca unii intreprinzatorii “reusesc” sa rateze complet actiunile de promovare a produsului/servicului lor. Si asta deoarece...

1. ...considera ca produsul lor ar trebui sa fie in fiecare casa si sunt convinsi ca toata lumea il va cumpara. Ca urmare, ii pun un pret accesibil oricui. Dar, pentru a-si acoperi costurile si a obtine un profit, ar fi necesar ca, intr-adevar, absolut toata lumea sa cumpere produsul! Nu realizeaza cat de ilogica e aceasta strategie.

2. ...cumpara un spatiu publicitar sau demareaza o campanie de direct mailing, dar nici prin cap nu le trece sa calculeze cate comenzi ar trebui sa primeasca pentru a acoperi macar costurile acestor actiuni.

3. ...orgoliul propriu ii face sa considere ca produsul lor e unul de lux, cand acesta e, de fapt, o banalitate.

4. ...se incapataneaza sa cumpere echipamente IT de ultima ora, adevarate bijuterii tehnologice, cand pentru nevoile lor ar fi suficient ceva de 10 ori mai ieftin.

Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz

Ghid practic pentru valorificarea eficienta a informatiilor din balanta de verificare

>> Click AICI <<
 

5. ...in scrisorile de vanzare vorbesc despre ei pe pagini intregi, dar neglijeaza ca trebuie sa-i faca o oferta clientului pentru ca acesta sa aiba la ce sa raspunda.

6. ...considera ca “Ceea ce vrem noi sa spunem...” este de o importanta capitala si ignora dorintele si nevoile clientului.

7. ...vor ca 100 de pagini de text sa fie inghesuite intr-un spatiu publicitar de marimea unui timbru.

8. ...invita oamenii sa ia legatura cu ei pentru a afla mai multe informatii, dar nu au aceste informatii.

9. ...au mai multe informatii, dar le expediaza potentialului client abia peste trei luni.

10. ...vor sa aiba vanzari foarte consistente si, daca cineva face o comanda mai modesta, se comporta atat de gretos incat cumparatorul respectiv nu mai apeleaza in viata lui la firma lor. Si le mai spune si altora ce a patit.

11. ...propun servicii pe care nu le pot indeplini.

12. ...confunda vanzarile cu profitul.

13. ...presupun ca orice client are acelasi nivel de trai, aceeasi educatie si aceeasi viziune despre viata ca si ei.

14. ...produsul lor are o trasatura oarecare, pe care nimeni nu da doi bani, dar ei se indragostesc de trasatura respectiva si bat apa in piua desprea ea, ignorand principala functiune a produsului.

15. ...cand cumpara spatiu publicitar undeva, nu se gandesc ca, de fapt, cumpara rezultatele pe care le va avea respectiva reclama si nu 50 sau 100 de cmp de ziar. Se arunca la prima publicatie care are tarife mai mici, fara sa tina cont de tirajul ei si de pretul reclamei/cititor.

16. ...in campaniile de direct mailing trimit scrisori publicitare unor oameni care au deja produsul lor, intr-o forma sau alta, si care, logic, nu mai pot fi potentiali clienti.

17. ...refuza cu indarjire schimbarea modului lor de lucru, chiar daca avantajele pe care le-ar obtine sunt evidente. Le spui ca pot economisi 5.000 de lei la fiecare expediere sau ca stii un mijloc de promovare de trei ori mai ieftin si mai eficient - nu sunt interesati.

18. ...au convingerea stupida ca, din moment ce ei platesc o reclama intr-un ziar, oamenii sunt obligati sa o citeasca.

19. ...n-ar apela pentru nimic in lume la un profesionist al reclamei. Vor sa le faca ei pe toate.


Tags: afaceriafacere


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Evitati 19 greseli in afaceri!
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Pastrati-va reputatia in mediul online

de Www.ideideafaceri.ro
Prezenta online este obligatorie in mediul de afaceri, fara de care firma dvs. "nu exista". Trebuie pastrata o reputatie favorabila pentru a ne creste...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Sumar Seminar Online - Granturi POS DRU 2010

de Organizator: Rentrop & Straton
Generalitati In luna iunie a acestui an sunt programate o serie de apeluri de proiecte pentru principalele scheme de finantare tip grant ale POS...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Fermierii pot depune online cererile de plata pe suprafata Bucuresti

Aplicatia de depunere online a cererilor de platape suprafata- IPA online - este disponibilapentru fermieri, incepand de luni, a anuntat Agentia de...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Cum sa speculezi tendintele pe timp de criza, utlizand directii date de altii?

de Cristina Zgheran
Cum sa speculezi tendintele pe timp de criza, utlizand directii date de altii?Guideline-Uri pentru piata financiar-bancare. Sunt inca directii si...
Management si afaceri
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania.
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania."