Rentrop ∧ Straton
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Incadrare. Fisa postului



Intrebare: Prietenul meu are o firma societate comerciala vanzari en-gros si en-detail unde eu ii ofer ajutorul in sensul ca: ii rezolv corespondenta prin e-mail, mai ales cu strainii colaboreaza cu alte tari, traduc informatiile de pe produsele pe care le comercializeaza evident, pentru cele din afara tarii, merg cu el in afara ca interpret, ma ocup de tehnoredactarea cartilor de vizita sau alte documente, in curand va avea si magazin on-line - de care tot eu ma voi ocupa, de la inscrierea produselor pe site, pana la trimitera lor la clienti s.a.m.d. as vrea sa stiu daca ma poate angaja la firma lui, in conditile de mai sus, si ca ce? va rog sa-mi propuneti un document in care aceste aspecte sunt prezentate mai pe larg.

Raspuns: Iata un model de fisa a postului pentru asistent director general, modificabila si pentru a face prioritate activitaile de sustinere a vanzarilor:

DENUMIREA POSTULUI: ASISTENT DIRECTOR GENERAL
RELATII IERARHICE: se subordoneaza Directorului General
RELATII DE COLABORARE: cu personalul de executie al firmei
RELATII DE REPREZENTARE: reprezinta firma fata de persoanele cu care intra in contact in interes de serviciu.

ACTIVITATI PRINCIPALE:
1. URMARESTE AGENDA DIRECTORULUI GENERAL
2. ASISTA DIRECTORUL GENERAL LA SEDINTE DE LUCRU SI INTALNIRI DE AFACERI
3. ASIGURA REDACTAREA DOCUMENTELOR/CORESPONDENTEI DE PROTOCOL
4. GESTIONEAZA DOCUMENTELE DE INTERES GENERAL ALE FIRMEI
5. ASISTA DIRECTORUL GENERAL SI DIRECTORII DE DEPARTAMENTE IN IMPLEMENTAREA SI DEZVOLTAREA DE NOI PROIECTE

ATRIBUTII PRINCIPALE si sarcini aferente:
1. Urmareste agenda Directorului General
 Stabileste impreuna cu Directorul General programul zilnic al activitatilor care ii revin
 Noteaza programarile intalnirilor Directorului General si urmareste respectarea acestora
 Asigura reprogramarea in caz de nevoie
 Comunica celor implicati schimbarile intervenite

2. Asista Directorul General la sedinte de lucru si intalniri de afaceri
 Participa la sedintele de lucru prezidate de Directorul General
 Redacteaza ordinea de zi si procesul-verbal
 Participa si asigura traducerea in cadrul intalnirilor de afaceri cu clientii straini
 Convoaca participantii la sedintele firmei
 Pastreaza legatura permanenta intre Directorul General si directorii de departamente

3. Asigura redactarea documentelor/corespondentei de protocol
 Redacteaza corespondenta de protocol/oferte la standarde de calitate care sa asigure imaginea pozitiva a firmei
 Urmareste continuitatea corespondentei desfasurate
 Arhiveaza corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii
 Traduce in/din limba engleza corespondenta Directorului General
 Realizeaza traducerea in/din limba engleza a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
 Supervizeaza alte traduceri in/din limba engleza realizate in cadrul firmei sau pentru firma

4. Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
 Centralizeaza normele interne, procedurile firmei si alte documente de interes general
 Urmareste modificarile aparute si asigura actualizarile necesare
 Sesizeaza si propune corectii/metode de armonizare si simplificare a normelor interne
 Asigura difuzarea catre managementul firmei a actualizarilor operate

5. Asista Directorul General si directorii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte
 Participa activ la problemele legate de proiectele noi indicate de Directorul General si pastreaza permanent legatura dintre Directorul General si ceilalti directori in vederea derularii si a finalizarii proiectelor
 Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta Directorului General in forme clare si accesibile
 Face demersuri necesare optimizarii activitatii de colectare a datelor
 Difuzeaza informatiile primite de la Directorul General catre persoanele vizate

RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Legat de activitatile specifice, raspunde de:
 Transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General
 Pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice
 Calitatea documentelor pe care le redacteaza si/sau transmite
 Acuratetea datelor pe care le transmite
 Calitatea traducerilor/corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
 Convocarea participantilor la sedintele ocazionale
 Transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvati
 Pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
 Imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate
 Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma
 Utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei
 Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau
 Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei
 Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma

AUTORITATEA POSTULUI:
 Are acces la normele si procedurile elaborate in firma si face propuneri de optimizare a acestora
 Solicita, respectiv transmite managementului informatiile necesare dezvoltarii si implementarii proiectelor alocate de Directorul General
 Preia in lipsa Directorului General informatii specifice activitatii de asistenta manageriala
 Solicita si utilizeaza echipamentele/consumabilele puse la dispozitie de firma
 Reprezinta Directorul General in lipsa acestuia in vederea planificarii si organizarii agendei si a mentinerii legaturii intre conducere si departamentele firmei

Aprobat,
Director General Titular de post DRU


Data




SPECIFICATIILE POSTULUI

NIVEL DE STUDII: Superioare
CURSURI DE PREGATIRE: limba engleza, birotica, secretariat constituie un avantaj
EXPERIENTA:
IN MUNCA: 2 ani
PE POST: 1 an experienta pe post asemanator constituie avantaj

CUNOSTINTE NECESARE:
 Limba engleza foarte bine citit, scris, vorbit
 Cunostinte bune de operare PC procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint
 Cunostinte de gestionare/arhivare documente
 Cunostinte de management
 Redactare documente manageriale

APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
 Aptitudine generala de invatare
 Aptitudini de comunicare orala si scrisa
 Aptitudinea de a lucra cu documente
 Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
 Respectarea instructiunilor orale si scrise
 Acordare si transmitere de informatii
 Culegere, clasificare si interpretare a informatiilor

CERINTE PENTRU EXERCITARE:
 Inteligenta de nivel superior
 Atentie concentrata si distributiva
 Echilibru emotional
 Placerea pentru lucrul cu oamenii
 Rezistenta la stres
 Adaptare la sarcini de lucru schimbatoare
 Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
 Comportament adecvat limbaj, vestimentatie, reguli de politete
 Trasaturi pozitive de caracter

CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor in mediul profesional, spirit practic, perseverenta, informarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, fluenta verbala.

Tags: incadrarefisa postuluiasistent director generalactivitati principaleatributiiresponsabilitati


Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Incadrare. Fisa postului
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Atentie: Concediul de maternitate este un concediu medical

Directiva europeana nu face distinctie dupa cum concediul este de incapacitate temporara de munca sau concediu de maternitate. Astfel, indiferent...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Asistenta tehnica gratuita celor care deruleaza proiecte finantate prin POSDRU

de Www.legislatiamuncii.ro
Blocul National Sindical - Organizatia de Tineret a adresat autoritatilor si tuturor actorilor interesati in care se atrage atentia asupra...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Concediul de odihna neefectuat in 2011 NU se poate plati in bani

de Www.legislatiamuncii.ro
Intrebare: Concediul de odihna neefectuat in cursul unui an calendaristic poate fi platit numerar sau cash catre angajat, chiar daca angajatul nu...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Inspectia Muncii a marit amenzile

de Www.legislatiamuncii.ro
In urma publicarii in Monitorul Oficial nr. 182 din 21 martie 2012 a Legii nr.  108/1999 privind infiintarea si organizarea Inspectiei...
Legislatia muncii
Citeste mai departe

Comentarii0 comentarii

+

Adauga propriul comentariu aici



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

"TOP 7 MODIFICARI din Codul Fiscal aplicabile in 2023. Studii de caz"