Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Evitati angajarile neprofitabile in afaceri de succes
Publicat de catre Www.ideideafaceri.roNr. vizualizari: 2242 / Rating utilizatori: 5 din 1 vot
Iata cateva sfaturi practice pe care expertii in recrutare ni le dau pentru a ne asigura ca ne ferim de probleme si pentru a ne asigura bunul mers al afacerilor noastre:
1. Prima si cea mai importanta regula este sa va verficati candidatii. Verificati CV-ul, referinte, specializarile, diplomele, perioadele de practica, perioadele de angajare samd.
2. Sustineti doua sedinte de intervievare. Prea multi angajatori se bazeaza pe o singura sedinta de intervievare si se greseste enorm. La primul interviu, majoritatea candidatilor nu vor fi in apele lor in mare masura. Cu alte cuvinte, acea voce care tremura poate sa fie o problema care vine odata cu prezenta emotiilor, a unui birou nou, a unui intervievator cu o anumita stare de spirit in acea zi.
Depuneti efortul si chemati-va candidatii la doua sesiune de intervievare si nu va faceti griji pentru cei care nu vor detine disponibilitatea de a reveni. Cei care nu se vor prezenta si la a doua sedinta nu sunt candidati care sa isi doreasca indeajuns locul de munca pe care il puneti la dispozitie si v-ati fi pierdut timpul si banii cu el. Aceasta solutie este o modalitate de selectare si filtrare a candidatilor.
3. Cereti candidatilor raspunsuri la intrebarile legate de abilitatile si competentele lor. Acest punct este central in cadrul recrutarii de noi angajati si pe el trebuie sa puneti accent. Cereti exemple de situatii in care au dat dovada acestor abilitati si competente si veti observa cum procesul de selectare incepe de la un mic tremor de picior.
Ideile de afaceri care ne permit sa ne aruncam in valtoarea mediului business cu niveluri scazute sau medii de cheltuieli sunt idei potrivite pentru...